Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^To tedy, Davide, dobrý.:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, hlavní hrdinka byla tak trochu tvůj typ - holka krev a mléko. Pohodový víkend tobě i Soně, přeji.

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle nemá chybu, Davide!;-D;-D;-D;-D;-D;-DR^R^R^R^R^R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ivano, moc díky a pohodový víkend tobě i holkám.

1 0
možnosti
Foto

no to teda:-)R^ a čau na miniblogosrazu:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, velké DÍKY a na viděnou nad orosenou zlatavou vodou s pěnou

0 0
možnosti
Foto

R^Tak a teď aby se každý ředitel bál jít do kanceláře. :-):-):-)

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Vašku, moc díky za čtení, dostal jen co si zasloužil a Benjamin si zasou.... Přeji Vám pohodový víkend.

1 0
možnosti
Foto

Jsem ještě na iDNES nebo jsem zabloudil na Amateri.com?

1 0
možnosti
Foto

Pane Bárto, díky moc za čtení, amatéři.com neznám, ale samozřejmě jsem si byl vědom, že bruslím na tenkém ledě. ;-)

0 0
možnosti
Foto

To tu, myslím ještě nebyloR^, jestlipak se toho chytne Trčálek?

3 0
možnosti
Foto

Ahoj Horste, díky za čtení. Pokud se toho chytne, tak to jistě posune na další level. :-) Zrovna jsem kluky dovezl na zápas (na hostování), tak jsem zvědav, jak se jim v tom nečase bude dařit. Tobě ať se daří skvěle.

0 0
možnosti
MV

ooooh...tak to je na dyl. zatim jsem jen ochutnal, Davide

vratil jsem se z nocni, lezu do pelechu a tesim se na prectenou!

krasnej vikend preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, dobrou "noc" a doufám, že Vám bude chutnat i zbytek. Pohodový víkend přeji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.