Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jen jestli se vám ten váš duch někde necourá? 😉😁 Jinak zase pobavilo. 😉 Děkuji. 🙂

1 0
možnosti
Foto

Ivo, leda že bych ho poslal za Vámi. Ale pozor, on je takový dost do větru a drží se hesla: i s malým Ondrou Kašpárkem se dá hrát velké divadlo. Já děkuji Vám, ruku líbám.

1 0
možnosti
Foto

Tak to by se mu tady asi líbilo, jestli je do větru. Fouká tady totiž docela často obzvláště v tomto ročním období.

1 0
možnosti
Foto

Já bydlím za městem na místě, kterému se přezdívá na Větrné hůrce. Jde o strategicky významné místo. Je to odsud coby kamenem dohodil do Domova důchodců i krematoria.

1 0
možnosti
Foto

Jsem vám napsala odpověď a přišla mi hláška, že můj komentář nebude zveřejněn, protože jsem porušila pravidla. Jsem úplně mimo. Nevím, čím jsem se provinila. Jo, teď mi to došlo. Použila jsem slova jednoho našeho pacienta a bylo tam sprosté slovo. No, teda slovo, které já za sprosté nepovažuji, proto mi dalo takovou fušku přijít na to, co jsem provedla. Jako fakt? Je to něco, co je součástí každodenního života a to tak důležitou, že když to někdy není, tak je to velký špatný. Každý den se zdravotní sestry chodí ptát pacientů, jestli to dnes proběhlo, ale tady se to považuje za něco nepovoleného. Tak v tom případě sem asi nepatřím. Jsem příliš sprostá.

1 0
možnosti
Foto

Ivo, něco jako stolička ... akorát větší?

1 0
možnosti
Foto

Ano. "Život stojí za stolici, paní inženýrko." řekl mi ten pacient.

1 0
možnosti
Foto

Tak to já říkám: prvních 47 let stálo za stolici, ale prej se to zlepší.

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.