Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pěkné, milostná povídka a kvízový konec. pěkně se čte

1 0
možnosti
Foto

Lucie, moc děkuji, vyhrál jsem si s ní.

1 0
možnosti
Foto

Petře, díky Vám za stálou přízeň.

0 0
možnosti
Foto

Pane Jene, díky moc za čtení.

1 0
možnosti
Foto

J49a73n 89Š20i19k

15. 10. 2023 14:42

Chvilku mi to trvalo, ale to je tím nedělním poobědovým zamrzlým mozkem, Mistře DrAvide. Krásnou neděli

1 0
možnosti
Foto

Honzo, díky za čtení a krásnou neděli i Tobě.

0 0
možnosti

I55v93a25n31a 57L59a42n29c53e

15. 10. 2023 10:41

Konec se mi líbil, bylo to překvapení, že žádný dr. Obenka neexistoval a ona vlastně nebyla nevěrná

2 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, díky moc. Klamu čtenáře a popisuji jim nevěru, která je vlastně milostným vyznáním.

0 0
možnosti
Foto

Super! Mohla by z tebe být úspěšná spisovatelka erotických románů. Tedy až na jednu věc: ženská si nikdy nepomyslí "ten chlap má sexy Volvo Xcosi Red Fusion", mnohem pravděpodobněji si pomyslí něco úplně jiného...

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, díky moc, budu zvažovat změnu profese. Když na tom chlapovi bylo sexy jen to Volvo. Teda hlavně ta barva a kufr na nákupy. Dominikův exteriér (i interiér: duše, povaha atd.) za moc nestál. Ještě mám napsanou jednu ženskou povídku, ale nemihne se tam ani ňadro. (Pro mě takový protiúkol).

2 0
možnosti
Foto

Ivano, díky za čtení a přeji pohodovou neděli.

1 0
možnosti
Foto

Tak pokiaľ to nebol doktor Chocholoušek, tak sa dá. Ja už som niečo také čakala, že to bude nejako inak končiť, že je niekde inde ten pes zakopaný.Lebo ty nemávaš jednoduché pointy. Nuž fantázii, aj tej tvojej, sa medze nekladú, pekný víkend želám, pane doktore.

4 0
možnosti
Foto

Janka, díky moc. Fantazii mám bohatou po i před výplatou. Pěkné dny i tobě.

1 0
možnosti
Foto

Čekala jsem leccos, dobře ..

2 0
možnosti
Foto

Soňo, díky, Honza tě nevaroval ...?

0 0
možnosti
Foto

J39a91n 44P77r35a26ž26á18k

14. 10. 2023 19:37

Tyjo, Ty seš teda číslo

2 0
možnosti
Foto

Honzo, je možné, že i množné. Díky moc a pohodový víkend přeji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.