Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je krásný a ten konec jsem fakt nečekala!

3 0
možnosti
Foto

Jituš, díky. Na pointě jsem si dal záležet.

1 0
možnosti
Foto

Fantazie nenasytného starce :-))))

2 0
možnosti
Foto

Umíš pobavit tak ať tebe pobaví zbytek víkendu!

2 0
možnosti
Foto

Horste, zatím dobrý. Hlava mi funguje, mám rozepsané další dvě povídky a Majky dnes vychytal čisté konto. Opatrujte se.

1 0
možnosti
Foto

Davide, perfektní Přiznám se, že jsem naletěl, takže ta závěrečná pointa v mém případě zafungovala

4 0
možnosti
Foto

Viléme, díky a přiznám se, že jsem rád, že jsi naletěl.

Dr. Obenka je jeden můj kamarád a mě napadlo ten jeho příběh trošku rozvést a hlavně vyprávět z pohledu jeho partnerky. Plus ještě maličko fabulovat. Přeji krásný podzim (nikoli života).

1 0
možnosti
Foto

Moóc hezké.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Vašku, moc díky za čtení a pohodový víkend přeji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 182
  • Celková karma 16,98
  • Průměrná čtenost 649x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.