Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Filipe, díky moc za zastavení.

0 0
možnosti
Foto

Pěkně pikantní..., myslím ty papričky😃😃👍

2 0
možnosti
Foto

Pavli, doufám, že nejen papričky. Díky za čtení a pohodový den přeji.

0 0
možnosti
Foto

Chilli sice pálí, ale jsou zárukou bezpečného sexu

3 0
možnosti
Foto

Viléme, tak to se budu radši držet toho nebezpečného.

0 0
možnosti
IB

"Malovat strop v letním kině"....., obrat si zapamatuji.

2 0
možnosti
Foto

Irčo, díky moc. To mi kdysi vyprávěla kamarádka v rachotě. Včetně její reakce: já ani nevěděla, že tady máme letní kino. Opatruj se brzy na viděnou, slyšenou nad pivní pěnou.

0 0
možnosti
Foto

S napětím jsem čekala, čím překvapíš. Ale takhle pálivý konec mě nenapadl

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to ohnivé potěšení zažil kamarád a když na tom líčil, tak byla pro změnu rudá jeho žena.

1 0
možnosti
Foto

Je to hodně dobrý, četlo se to perfektně. Mám rád pálivé, ale chilli papričky mohou být fakt hnus, vím to :-).

2 0
možnosti
Foto

Jardo, já se při psaní celkem bavil, tak jsem doufal, že se to přenese i na čtenáře.

0 0
možnosti
Foto

Ach, ty papričky mě zahřály...u srdce

2 0
možnosti
Foto

Ivano, díky za čtení a komentář. Chápu, že tě to potěšilo, když hrdinka tvé povídky měla na muže pifku. Ale věřím, že se s tím vyrovnala a neživí v sobě nenávist. Ty tři matky z mé povídky už jsou dnes výborné kamarádky.

0 0
možnosti
Foto

Znám ten pocit, jednou jsem krájel papričky do chili fazolí a ruce jsem si jenom ledabyle opláchl. Zapomněl jsem na to a šel se vyčůrat. Pak jsem půl hodiny omýval a drhl a chladil vercajk i ruce.

Zajímavé je, že holky na tyhle Patriky i přes jejich pověst letěj. Možná, že kvůli té pověsti. Karma

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Vašku, stalo se mi totéž s palivem Muay krémem. A to že holky letí na grázly je známá věc. Ale osobně o tom nic nevím, páč jsem nepolibenej, za ruku nevzatej. Nikdy jsem holky nestřídal. To spíš ony mě.

1 0
možnosti
Foto

Možno ho to chilli aspoň zdezinfikovalo po zdravotnej stránke

1 0
možnosti
Foto

Janka, super nápad, ale zkoušet to nebudu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,61
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.