Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I70v11a16n78a 22L71a37n33c56e

30. 8. 2023 12:17

Chlapa, jako je Patrik, bych roztrhla vejpůl. Rozsévači jsou uplně nejlepší a stát platí. Jo, ty chili papričky přeji.

1 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, asi nejste jediná. On ten konkrétní, který mě nejvíc inspiroval, ani nebyl žádný krasavec. Spíš takový zakrslý skřet. A ty chilli papričky mám od kamaráda a jeho manželky.

1 0
možnosti
Foto

Davide, patříš mezi zdejších několik málo mistrů BLOGERSKÝCH - i mistriň

2 0
možnosti
Foto

Horste, mi(ni)stryně Ti děkuje a přeje pohodový den.

0 0
možnosti
LM

Hned mám veselejší den

1 0
možnosti
Foto

Lucie, ... a to je přesně to, o co se snažím ... pobavit. Ať Vám dobrá nálada dlouho vydrží.

1 0
možnosti
Foto

Lucie, moc Vám děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Davide, ty kujóne, kam na to chodíš? Já se teď nemůžu přestat smát

1 0
možnosti
Foto

Honzo, to Ti neřeknu, chodil bys tam taky. Kecám, to je všechno ze života. Naštěstí ne mého. I když některých těch hlášek jsem autorem. Ten rozsévač je složen z několika žijících osob.

1 0
možnosti
Foto

Moc milý příběh.

1 0
možnosti
Foto

Martine, moc díky. Už se mi v mozkovně klube další Čoudkovo dobrodružství.

1 0
možnosti
  • Počet článků 182
  • Celková karma 16,98
  • Průměrná čtenost 649x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.