Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J44a54n 50Š43i87k

16. 10. 2020 22:44

Doušek osvěžení, díky za něj, Davide. Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Jane, já děkuji, že jsi se zastavil.

0 0
možnosti
IM

I44v74a 57M38a49r48k80o82v48á

16. 10. 2020 20:59

Jojo, děti jsou radost:-);-D Náš kluk se v pěti porval na karnevalu s druhým (starším) klukem, protože onen povalil v tanečním reji schválně nějakou holčičku. Tenkrát jsem nevěřila svým očím... Máš bezva klukyR^a kluci bezva tatínkaR^!

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Ivčo, moc děkuji za přečtení a komentář. To jsi musela být na syna pyšná. Nebyl na karnevalu za prince? ;-) Já se minulý víkend dozvěděl, že mladší Majky se líbí spoluhráčce o tři roky starší a asi 40 cm vyšší. Ale myslím, že z toho mráčku pršet nebude. Na vážnou známost má ještě dost času.

1 0
možnosti
Foto

Skvělý! Konečně vím, jak to mají chlapci, jinoši a chlapi po 35 letech! ;-D Já mám totiž dvě dcery s věkovým rozdílem 2 minuty (no možná 3), takže tam to probíhá trochu jinak.

P. S.: Replika té ochotné maminky mne totálně odbourala.Díky za pobavení, Davide.;-D;-DR^

2 0
možnosti

Doufám, že další blog bude o tom, jak maminka podržela tatínkovi...

dveře:-)))

2 0
možnosti
Foto

Davide, naše životní dráhy počínají různě. ;-DR^ Povedený víkend celé tvé smečce!!

1 0
možnosti
Foto

Díky Horste, Vám taktéž vydařený víkend.

0 0
možnosti

Davide, to je moc milý blog (zvláště mezi těmi ostatními tématicky monotónními).

To je ale krásný klučičí věk. Zvlášť, když už všechno z milostného života vědí:-))), a můžeš se jich zeptat:-)))

Pěkně napsané!

1 0
možnosti
Foto

Marie, díky. Teď už jsou to klackové 9 a 12 let, takže už toho o opačném pohlaví ví víc než dost. S čmeláčkem a kytičkou bych u nich asi nepochodil. Naštěstí svou pozornost stále ještě zaměřují na sport. Dnes jsem s nimi a jejich kamarády a kamarádkami hrál 90 minut v dešti hokejbal a teď si leduji bolavou achilovku.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,61
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.