Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Vlasto, děkuji za šifrovanou zprávu.;-)

1 0
možnosti

Teď jsem si přečetl všechny pokračování tohohle blogu a dobrý. Hodně dobrý...

1 0
možnosti
Foto

Moc Vám děkuji. to mě těší. Pokud byste si náhodou chtěl přečíst i další moje zkazky, doporučuji: scény z manželského života https://snitily.blog.idnes.cz/?us=123519

0 0
možnosti
Foto

Tak na školení BOZP se dozvídáme různé zajímavosti a katastrofy, ale takovéhle delikátní úrazy nám bezpečák zatajil.;-D

Díky za lingvistické okénko, teď už umím kromě jagody a truskawki i další užitečné slovo v polštině.R^;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, oni ten úraz sprostě zametli pod koberec.:-P To slovo kutas jsem kdysi jako oslovení poradil jedné své svěřenkyni, kterou otravovali kluci z Polska. Neřekl jsem jí samozřejmě co to znamená, ale už jí dali pokoj.8-o Ještě znám jeden rozšířený výraz. Česky je to hledat.

0 0
možnosti
Foto

Davide, ty kluku ušatá (vlastně jsem tvoje uši neviděl), děkuji Ti za osvěžení bez tekutiny;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Horste, já mám velký uši, oči i (nevymáchanou) tlamu (na kterou bych potřeboval zbrojní pas). A občas mám i vlka. Pokud budeš chtít osvěžení v podobě tekutin, nejlépe zlatavý mok, zastav se kterýkoli den po neděli. Bydlím mezi domovem důchodců a krematoriem. ;-D Říkám tomu strategické místo. Pěkný večer.

1 0
možnosti

Tak ještě, že to nebyla skvrna velikosti mexického dolaru:-))))

To je ale veselé pracoviště!

Davide, dá se nějak jednoduše napsat, co to je anilox?

Jo, a díky za pobavení. Je ho tu jak šafránu.

1 0
možnosti
Foto

Marie, anilox je válec, který přenáší z komorové rakle barvu nebo lak. V tomto případě šlo o archový ofsetový tisk, takže lak šel na lakovací formu a odtud na papír, který byl už z předchozích tiskových věží potištěný barvou. Tyto archy pak projdou sušícím tunelem a na konci Ti vypadne polakovaný obrázek. ;-) Já děkuji za přečtení. Věrných čtenářů je jako šafránu.

1 0
možnosti
Foto

;-D

No, to je ale velká škoda, že se nejedná o fotoblog :-)

1 0
možnosti
Foto

Možná kdyby Orca přiložila ruku k dílu, tak by mistr nevyměknul a mohl být i fotoblog. O plazech.;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.