Povídky Důvod k rozvodu atd.

David Snítilý

Muži, nemám co na sebe

Už jsem si zvykl, že když si Anna koupí sukni, tak musí ladit s botami a s halenkou. Když neladí k těm co vlastní, tak si musí koupit ještě nové boty a další halenku. Ale aby ladila bundu k barvě vlasů, o tom jsem slyšel prvně.

19.2.2021 v 17:00 | Karma článku: 20.24 | Přečteno: 633 | Diskuse

David Snítilý

Vyhlídky muže středních let

„Netrpíte sexuálním nechutenstvím?“ zajímalo léčitelku. „Tak to je snad jediný s čím nemám problém,“ ujistil jsem ji. „Muži mezi čtyřicítkou a padesátkou by měli souložit maximálně 2x týdně.“ „A co mám dělat od středy do neděle?“

4.12.2020 v 16:06 | Karma článku: 23.49 | Přečteno: 922 | Diskuse

David Snítilý

Proměnlivá velikost kašpárka

Celá naše rodina, celé město, stát, svět, řeší pandemii koronaviru, ale já mám mnohem VĚTŠÍ problém. Podle webu prozeny.cz a podle mnou provedených měření, se mi zmenšuje penis.

29.4.2020 v 16:13 | Karma článku: 25.58 | Přečteno: 967 | Diskuse

David Snítilý

A žili spolu šťastně ...? (volně navazuje na Otevřené manželství)

Osedlala si mě jako koníka a cválala na mně do země orgasmu zaslíbené. A když už to vypadalo, že tam i dojede, tak to na mě náhle přišlo. Škubal jsem sebou tak, že měla problém se na mně udržet. „Tak brzo?“ vydechla zklamaně.

22.2.2020 v 8:44 | Karma článku: 22.23 | Přečteno: 928 | Diskuse

David Snítilý

Otevřené manželství (volně navazuje na Nečekané sblížení)

„Matěji, vstávej,“ vložila se do toho velká megera. „Maminko, kde se tady berete?“ oslovil jsem tchyni tak, jak to nesnáší. „Jdeme s Pepou jen tak náhodou kolem." „Jo, neštěstí nikdy nechodí samo,“ mumlal jsem si pod vousy.

15.2.2020 v 8:41 | Karma článku: 17.42 | Přečteno: 660 | Diskuse

David Snítilý

Nečekané sblížení (volně navazuje na A vítězem se stává?)

„Sex je prostě zábava nás chudých,“ argumentoval jsem, že dřív jsme se milovali všude. Ve sprše, venku na trávníku, v zámecké zahradě, na autobusové zastávce, na dámském záchodě při oslavě tchýniných padesátin.Tam jsme počali Áďu.

1.2.2020 v 8:55 | Karma článku: 17.78 | Přečteno: 590 | Diskuse

David Snítilý

A vítězem se stává ...? (volně navazuje na Nelítostný souboj).

„Ty ji znáš?“ „Trochu, venčíme psy ve stejným parku.“ „Ty máš psa?“ žasl jsem. „Samozřejmě že ne, koupil jsem si jenom vodítko a lítal s ním po parku a toho imaginárního čokla hledal,“ odbyl mě a i nadále ji hypnotizoval pohledem.

24.1.2020 v 7:53 | Karma článku: 17.45 | Přečteno: 500 | Diskuse

David Snítilý

Nelítostný souboj (volně navazuje na Důvod k rozvodu)

„Kampak jdete?“ vybafla na mě. „K Šafářům,“ odvětil jsem po pravdě. „Nejsou doma, můžete zase odjet,“ informovala mě. „Já vím, že nejsou doma, proto tam jdu,“ přehodil jsem si basebalovou pálku z jedné ruky do druhé.

10.1.2020 v 8:29 | Karma článku: 26.80 | Přečteno: 976 | Diskuse

David Snítilý

Důvod k rozvodu (volně navazuje na Výročí svatby).

„Pořád mi vyčítáš, že nejezdíme nikam na dovolenou ... ale proč někam jezdit, když Itálii máme doma ob týden.“ Utěrku, která mi prosvištěla kolem hlavy, jsem bral jako poslední varování. Tam kde je utěrka, bývá zpravidla i nádobí.

27.12.2019 v 12:26 | Karma článku: 25.54 | Přečteno: 1175 | Diskuse

David Snítilý

Výročí svatby

„Mám pro ženu dovolenou v Karibiku," pochlubil se Kredenc, „a co dáš té svojí k výročí ty?" „To co vždycky ... nic.“ „Neblázni, s něčím se vytasit musíš." „Tak si uvážu kolem péra mašli,“ plácl jsem první, co mě napadlo.

14.12.2019 v 8:30 | Karma článku: 26.31 | Přečteno: 740 | Diskuse
Počet článků 178 Celková karma 18.37 Průměrná čtenost 659

Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.