Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I38v87a 77M84a91r91k53o63v40á

11. 7. 2020 10:04

Není nad dobrý pracovní kolektiv, se kterým se nenudíš...:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ivčo, musel jsem si ten výraz: nudit se, vygooglit. To neznám. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Páni, na tuhle sérii jsem narazil až teď. Zpětně jsem si to přečetl a musím říct, že to je fakt povedený. Tohle by se dalo... tisknout. ;)

2 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuji, že jste si dal tu "práci". Já z titulu své funkce hlavně můžu nadřízeným lhát, jako když tiskne.

1 0
možnosti
Foto

Davide, dobře píšeš, proto i dobrý víkend přeji! ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, velké DÍKY. Tobě i rodině přeji též hezký víkend, byť je tam dnes pošmourno až kořalačno. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jane, tuším ... původně jsem ji chtěl dát do perexu, ale říkal jsem si, že by to nejspíš neprošlo. ;-D Díky za přečtení a komentář a těším se na tvůj zítřejší blog o kráse a ošklivosti.

0 0
možnosti
Foto

J95a28n 81Š54i20k

10. 7. 2020 22:51

Dobrá hláška, ta si zasluhuje karmu. Nenapíšu jaká, aby mě censor nesmázl. Ale Ty víš jakou myslím. Hezký víkend

1 0
možnosti
Foto

;-DR^

Teda, vy vy vy... Chudák Orca.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, ona se u nás nemá zle. Fabrice říkáme Modré peklo a víš jak je to v pohádkách ... co peklo jednou schvátí ... ;-)

1 0
možnosti

V takové rachotě...tam to žije:-)))))

Klára to má dobrý. Samí chlapi. Max.se můžou mezi sebou předvádět, aby viděla:-))))

Hezky se to četlo!

2 0
možnosti
Foto

Marie, my ji bereme jako mladší ségru. Ale "TO" už teda taky párkrát viděla. 8-oNedopatřením.

1 0
možnosti
Foto

Ještě si přečtu předchozí, abych byla v obraze.

Pěkný psaní.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jako zarámovaná? ;-D Děkuji Pavlo, snad se Vám to bude líbit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.