Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Davide R^;-D;-D, jo a přeju povedenej vejkend!

1 0
možnosti
Foto

Horste, povedený víkend celé Vaší rodince. Kluci dnes hrají v Hradci a příští týden se rozdělí. Jeden bude hrát doma, druhý v Belgii obhajovat loňské prvenství.

1 0
možnosti
Foto

Davide, mně se chce něco říct... áaaale radši nic.;-D

3 0
možnosti
Foto

Šárko, a to by mě zrovna zajímalo, co máš, krom šelesti, na srdci? ;-)

1 0
možnosti
Foto

J94a44n 80A37n35d14r95l12e

14. 4. 2023 19:58

No jako dobrý Davide, ale příště si už na čtení titulků vezmu brýle, abych se nepolekal ;-D

1 0
možnosti
Foto

Honzo, díky moc za čtení. Příště to bude ještě "strašidelnější ". To bude na infarkt. ;-)

1 0
možnosti
Foto

J18a79n 59Š78i22k

14. 4. 2023 18:12

A jakže se přesně jmenuje ta seznamka? Tys přírodní úkaz, Davide. Závidím Ti jak se dokážeš rozmáchnout. Hezký den

2 0
možnosti
Foto

Honzo, ta "moje" seznamka je kombinací několika různých - dost jsem to studoval ;-) a žasnul jsem kolik lidí v mém okolí s tím má zkušenost. Pokračování bude o kamarádovi, který si na takové podobné našel přítelkyni. A nápad abych o nich napsal, vzešel přímo z jejich hlavy, když se dozvěděli o téhle povídce. Nakonec z toho bude trilogie.

1 0
možnosti
Foto

To nema cenu, Davide, asi tak odstavec dopredu jsem to poznal😺. Ale bylo to fakt dobryR^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ale ten kamarád co to vyprávěl, vůbec netušil, že si píše s vlastní ženou. 8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivano, no ... no ... snad jsem toho tolik nenapsal. Mimochodem ačkoli to nevypadá, ta zápletka má reálný předobraz. ;-)

1 0
možnosti
JM

J73a25n 24M86a18r19e49k

14. 4. 2023 16:58

Pane Snítilý, ted jen čekám, co na to na slovo nas...ý řekne administrace. Mně smazali pro slovo 'pokakaný' Doufám, že to ti pokrytci budou tolerovat!!!

2 0
možnosti
Foto

Pane Marku, a přitom je to ta krásná jadrná čeština. ;-D Děkuji za čtení a taky doufám ...

0 0
možnosti
Foto

R^Davide, parádní protipól k romantikům. :-):-):-)

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Vašku, na mě je to romantické až až. ;-D Děkuji za čtení a přeji pohodový nadcházející víkend.

2 0
možnosti
  • Počet článků 181
  • Celková karma 16,76
  • Průměrná čtenost 652x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.