Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^Podezříval jsem Annu a on to byl ten chcípák Marcel. Prostě erotická detektivka.:-)

1 0
možnosti
Foto

Viléme, to je zajímavý poznatek. Stejné podezření měl i Honza Pražák. A mě to při psaní ani nenapadlo. Díky za čtení a pohodovou neděli přeji.

1 0
možnosti
Foto

Toto je lepšie ako ten film.

1 0
možnosti
Foto

Janka, to zase ne. To je klasika, kde jsem se zamiloval do Julky Roberts. V

0 0
možnosti
Foto

Ano, z mého hlediska je tohle nejlepší, cos napsalR^

3 0
možnosti
Foto

No ... tak asi to nebude úplně špatný. ;-D Jardo, ještě jednou díky.

1 0
možnosti
Foto

Z tvých vyprávění musí zaručeně vzniknout knížka! To bude trhák;-DR^!

1 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuji, též bych si to přál. ;-) Jen trhat by ji nemuseli. ;-D

1 0
možnosti

Nakonec to skončilo přesně tak, jak mělo. ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Zdenko, alespoň částečný happy end. Děkuji za čtení.

0 0
možnosti
Foto

Skvělý, skvělý, skvělý!VR^

2 0
možnosti
Foto

Jano, moc Vám děkuji za pochvalná slova (byť je jedno jako druhé, třetí ;-D) a přeji pohodový víkend.

0 0
možnosti

Ondru opravdu milovala a on ji. Je škoda, že kvůli takovému "hajzlíkovi"... žárlivost dokáže věci!

1 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, přesně jste to vystihla. R^ Díky za čtení a pohodový víkend přeji.

0 0
možnosti
Foto

Bylo to napínavý... A ten konec, fakt překvapivý. Dobře, tyR^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, moc díky. Však jsi byla přítomna, když jsme tu povídku s Jardou v olomouckém parku rozebírali. To on mě přesvědčoval, ať ji publikuji.

2 0
možnosti
Foto

Dneska celkem drsný... ale jsem rád, že Marcel utřel :D

3 0
možnosti
Foto

Filipe, jsem rád, že jsem za původní konec dopsal ten epilog.

1 0
možnosti
Foto

Podezíral jsem nejdřív Annu, ale Marcel mi do toho podrazu nakonec sednul líp.

Moc dobrý, chlape.R^

2 0
možnosti
Foto

Honzo, díky moc. Jen škoda, že dobrý konec nelze přenést i do života.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS