Lež má krásné nohy

Lžou slečny i ženy, když chtěj být chtěný. V zátiší tvé postele, lžou dívky prý nesmělé. Lžou na to vem jed, po milování ... i před.

PODZIMNÍ                                                                                                    (2018)

-

A bylo ticho a další slunce východ

už nespatříme spolu, já budu stoupat dolů,

ty budeš klesat výš ... bude to dobrý uvidíš.

-

Dobrý ... dobrý to je za tři, teď mám, co mi patří,

pověst darebáka, skety, srdce na prach rozemletý.

-

Jsi jako ... tichý smutek.

Rozplyneš se a já zůstanu sám.

Jsi jako ...  dobrý skutek.

Co bude po zásluze potrestán.

-

Jsi stejně ... dokonalá.

Jako já, vesměs zbytečný.

Tak hezky jsi mi lhala.

Ne to nemohlo být skutečný.

-

A teď ... vane vítr z polí, vane vítr z luk,

vtažen do soukolí, tvých osobních muk.

-

Vím ... bude mi lehká zem,

když kráčím s provazem.

K jedinému, urostlému stromu,

na dohled od našeho domu.

-

Dál vane vítr z polí, vane vítr z luk,

mí rány sypeš solí a je Ti to fuk. 

Nejvíc a nejlíp pošpinit jdou čistí.

Najdou mě na podzim … až opadá listí.

-

A byla shoda, vznikla nenávratná škoda

a taky příměří, než soud rozsudek mi vyměří.

Ty dál si budeš brát, z mých nekonečných ztrát.

-

Špatný ... je to špatný, započal proces neodvratný,

u nebeský brány vrátný, řekl mi: koukej zmizet za tmy.

-

Jsi jako ... tíha, bolest.

Krev z nezhojených ran.

Jsi jako  ... oprávněný protest.

Co opět skončí neuznán.

-

Jsi ... stejně zbytečná.

Jako já vesměs bezcenný.

Krásná osmá statečná.

Když se houpu nad zemí.

-

A teď ... vane vítr z polí, vane vítr z luk

vtažen do soukolí, tvých osobních muk.

Nejvíc a nejlíp pošpinit jdou čistí.

Najdou mě na podzim … až opadá listí.

-

Dál vane vítr z polí, ty na oko si smutná,

jsem oškubaný, holý a tobě je to putna.

Dál vane vítr z luk, to víte osud smolný

tobě je to prostě fuk, tobě je to volný.

-

LEŽ MÁ KRASNÉ NOHY                                                                          (2019)

-

Někdy je zlá, jindy zas milosrdná.

Občas účelová, to když prostředky světí.

Zákeřná, hloupá, potopí tě, skoupá.

Bez rozdílu napadne dospělé, děti.

-

Lež, já se vrátím, všechny dluhy zaplatím.

Nejsem si jistý, můj trestní rejstřík je čistý.

Jakápak zadní vrátka, je to jen kamarádka.

-
Lžou ženy i muži, nevěrní i Ti co dluží.

Lžou děti i starci, obdarovaní i dárci.

Oškliví i krásní, slovy dávných básní.

Lžou tlustí i tencí, nepřátelé i milenci.

V zátiší tvé postele, lžou dívky prý nesmělé.

lžou na to vem jed, po milování ... i před.
-

Někdy je nutná, veselá i smutná.

Však mnohem častěji jen škodí.

Má základy vratký a nohy krátký.

Jenže leckomu se do krámu hodí.

-

Jen jsem podlehl trémě, chyba je ve mně.

Není nikdo třetí, na prvním místě jsou děti.

To je celej můj plat, je to jen kamarád.

-
Lžou chlapci i chlapi, když se chtěj napít.

Dívky i dámy, když chtěj se seznámit.

Lžou kluci i muži, když chtěj se družit.

Lžou slečny i ženy, když chtěj být chtěný.

V zátiší tvé postele, lžou dívky prý nesmělé.

lžou na to vem jed, po milování ... i před.

 

Autor: David Snítilý | sobota 26.1.2019 9:52 | karma článku: 17,64 | přečteno: 647x
  • Další články autora

David Snítilý

Dětská zvídavost aneb otázka bez odpovědi

Každý z nás si občas klade ty důležité a zásadní otázky. Mají rakve doživotní záruku? Proč nosí Superman červené slipy na oblečení a nikoli pod ním? Plave jednonohá kachna pořád dokola nebo to zvládne i rovně?

1.5.2024 v 8:08 | Karma: 16,74 | Přečteno: 346x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

… a co je vlastně normální aneb nudné vztahy II. (dokončení)

Přines jí kytku, řekni, že jí to sluší.“ „Bude si myslet, že jsem ji zahnul,“ bránil se Honza. „Ale tys jí zahnul,“ připomínal mu Marek. „Jak víš, že ženská tohle chce?“ „Řekla mi to ex, že jsem to nedělal," přiznal Marek.

13.4.2024 v 6:50 | Karma: 13,91 | Přečteno: 435x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

... a co je vlastně normální aneb nudné vztahy

„A je sexy ten Váš kamarád?“ provokovala Marka Tereza. „Ne tak jako já," kasal se Marek. „Sexy s tímhle pivním mozolem?" poukázala na jeho zvětšujícího se milana. „To není pupek, to je charisma," oponoval nádherné femme fatale.

29.3.2024 v 7:40 | Karma: 16,95 | Přečteno: 460x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Podzimní balada

Vdávala jsem se mladá, protože jsem musela. Byla jsem v očekávání, což doma nikdo nečekal. Rodiče se domnívali, že jsem slušná katolická dívka. Přišla jsem o věneček na vesnické tancovačce a pak plačce svěřila se sestře Kačce.

15.3.2024 v 17:00 | Karma: 18,89 | Přečteno: 512x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Drahá tma

Jenže láska je mocná čarodějka a Montekové a Kapuleti měli v porovnání se Skleničkovými a Korbelovými vřelé sousedské vztahy. Obzvláště poté, co Patrik podlehl Sářině půvabu a začal se s ní tajně scházet.

17.2.2024 v 8:30 | Karma: 17,27 | Přečteno: 515x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Pokroková a proti válce. V Rusku končí poslední škola vyučující „podle Západu“

4. května 2024  8:39

V Novosibirsku končí soukromá škola Novokolledž, která si jako jedna z mála v Rusku ústy svých...

Zdanění bezdětných, výpovědi bez důvodu. Fiala chce širokou shodu a klid

4. května 2024  7:55

Z programových návrhů, se kterými přicházejí strany vládní koalice rok před volbami, mají podle...

Rusko do konce srpna zakázalo vývoz cukru, chce zajistit stabilitu na trhu

4. května 2024  7:16

Rusko přechodně zakázalo vývoz cukru ze země. S odkazem na vládní nařízení o tom píší ruské tiskové...

Španělské ministerstvo se rozhodlo zrušit cenu býčích zápasů. Vyvolalo kritiku

4. května 2024  7:05

Španělské ministerstvo kultury se rozhodlo zrušit národní cenu býčích zápasů. Informoval o tom...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 181
  • Celková karma 16,75
  • Průměrná čtenost 652x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.