David Snítilý

Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.

David Snítilý

Faux pas (nákupní horečka sobotního dopoledne)

„Vezmu dlažebku a vysklím mu výlohu!“ rozhodl se Lukáš. „Neblbni, vždyť tady na náměstí jsou všude kamery,“ usměrňoval ho Vojta. „Vidíš, to mi nedošlo," pozastavil se nad svým zbrklým jednáním Lukáš. „Vysklím mu ji až v noci.“

29.10.2022 v 8:14 | Karma: 18,27 | Přečteno: 645x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Velká sexuální loupež po 24 letech (na Tour de France)

„Kolikrát myslíš, že se mnou Jana spala za ty tři roky od porodu?“ Lukáš nechtěl před bývalým obšourníkem vypadat jako břídil, „rok má 365 dní, kdyby hodně málo tak třistakrát?“„Jednou,“ výrazně poopravil odhadovaný součet Marvin.

10.9.2022 v 8:08 | Karma: 21,39 | Přečteno: 950x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Bratrstvo balícího svetru aneb Velká sexuální loupež

„Sex bude až po svatbě," vysvětloval Petr, jaký má Jana postoj. „Já nemám ani ten příslib sexu,“ vzdychl Luky. „Proč kupovat krávu, když mléko můžeš mít zadarmo,“ nechápal proutník Marvin. „Já mám na mléko alergii," připomněl Luky

20.8.2022 v 17:05 | Karma: 22,67 | Přečteno: 818x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Promiskuitní dvojče aneb výchova chlapců v Čechách

Adolf byl bezproblémový, přátelský, srdečný a navíc měl i výtvarné nadání. Čestmír byl fyzicky jeho věrná kopie (či originál?), ale povahově přesný opak. V rozporu se svým jménem byl mystifikátor, rváč, průserář a budižkničemu.

30.7.2022 v 8:14 | Karma: 24,74 | Přečteno: 845x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Faux pas (nezapomenutelná noc)

„Vojta mi koupil saténovou košilku,“ líčila Terka. „Měla jednu drobnou vadu. Když jsem ji oblékla, zjistila jsem, že ty ramenní šňůrky končí až pod mými ňadry." „To byl záměr. Odhalí to nejhezčí a ještě ti netáhne na vaječníky."

22.7.2022 v 15:00 | Karma: 19,94 | Přečteno: 671x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Faux pas (kompromis pro zabrzděnou Terku)

„Páč máš holku, tak jsi sebevědomej, nevyzařuješ tu auru zoufalství. Když se rozejdete, budeš stejnej trotl jako tady Ondra.“ „Hele ...“ ozval se Ondra. „Já jsem Jů, ty seš Hele a neříkej, že nemám pravdu.?" Hele dal Jů za pravdu.

5.7.2022 v 8:01 | Karma: 22,91 | Přečteno: 558x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Faux pas (těsně pod vrcholem)

„Jen dva prstíčky strčíme ...,“ šel na to přes pohádky Vojta. „Tady?“ zašeptala Terka, domnívajíc se, že jsou na louce sami. Z nedalekého lesa je pozoroval Šoupálek dlouhoprstý a kolem Kokotice luční se k nim blížil Svižník polní.

25.6.2022 v 7:48 | Karma: 25,78 | Přečteno: 838x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Jak Meky Žbirka vyprovodil mého mizerného milence

Naznačila jsem švagrovi, že bych ocenila milostnou předehru. „A to jako proč, ty se snad neuděláš?“ žasnul ten dutohlav. Po mém údivu nad jeho dotazem mě dorazil argumentem, „to je ale tvůj problém, máš na to stejně času jako já.“

3.6.2022 v 16:00 | Karma: 34,49 | Přečteno: 4708x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Faux pas (úchylem snadno a rychle)

Rozkaz zněl jasně. Přes recepci nesmí bez povšimnutí projít žádný ucházející mladík. Všechny nápadníky musíme lifrovat Terezce. Terka před pár měsíci vyšla ze školy a před pár týdny „vyletěla“ ze vztahu jako ta třetí, přebytečná.

17.5.2022 v 8:14 | Karma: 26,25 | Přečteno: 867x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Co to žereš, Ferko?

Kamarádi probírali Fantoma, co na jídelně pravidelně kradl. „Ty tvoje zdravý blafy stejně nechce,“ šklebil se Vojta. „Tuhle jsem měl květákový placky a těma nepohrdl," bránil se Aleš. „To mě okradl už třikrát," chlubil se Lukáš.

3.5.2022 v 15:50 | Karma: 27,06 | Přečteno: 672x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Dilema Casanovy aneb která je ta pravá?

Tonda se osmělil, „prsa máš krásný, ve fotbalové hantýrce bych to viděl na skóre 2 : 2.“ Tereza se zasmála. „2 : 2 je dobrý, horší je 2 : 3, to má jedna kámoška a je z toho nešťastná. Vůbec nejhorší je ale bezbranková remíza."

17.2.2022 v 14:49 | Karma: 20,89 | Přečteno: 553x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Blogerův psychický blok: s milencem mé matky

Co se chtíče a sexu týče, měla jsem dvě možnosti: vrátit se k Pavlovi, který mě ohne přes gauč jak M. Douglas J. Tripplehorn v Základním instinktu. A za tři minuty se mi udělá na zadek. Nebo přijmout svou vlastní pomocnou ruku.

29.1.2022 v 13:22 | Karma: 22,42 | Přečteno: 726x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Falešný teolog na šnečí stezce

„Kdy zase přijedeš do Olmiku?“ ptala se Andrea Máry. Než stačil odpovědět, předběhl ho Luky se lží, „vždyť on tady taky studuje Cyrilometodějskou fakultu.“ Mára dumal: Konstantin a Metoděj byli věrozvěsti, takže jsem budoucí kněz?

21.1.2022 v 14:40 | Karma: 19,25 | Přečteno: 439x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Jitko, nemaluj čerta na zeď

„Chceme jít do klubu,“ vysvětlil otci syn. Ten byl zásadně proti. „Já jsem slyšel, že se tam berou drogy?“ „No, to berou,“ přitakal potomek. „A to vás tam pustěj, když drogy neberete?“ „A kdo říká, že nebereme?“ dráždil ho dál.

5.1.2022 v 14:09 | Karma: 22,87 | Přečteno: 726x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Právě teď nebo Jenom tak (vánoční povídka)

„Slečno, chtěl bych CD zpěváka, co se líbí mojí ženě," požádal Adam prodavačku. „A víte, jak se ten zpěvák jmenuje?“ „To nevím, ale zpívá tu písničku: Hezká, hezká, hezká." „Jo, vy myslíte Pěkná, pěkná, pěkná,“ svitlo prodavačce.

25.12.2021 v 15:30 | Karma: 21,50 | Přečteno: 609x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Já, retard

„Já jsem syn Aničky Snítilé,“ odhalil jsem svou totožnost máminým známým. „David? My tě bez těch vlasů nepoznali.“ „No to víte, teď po té chemoterapii,“ nepatřičně jsem zavtipkoval, netušíc, že má slova budou brát smrtelně vážně.

18.12.2021 v 8:40 | Karma: 25,26 | Přečteno: 654x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Pomáhat a chránit: opilý řidič a veselý vrah

„Šest piv,“ pravil šestnáctiletý Ondra s dikcí zkušeného pijana. „Šest občanek,“ kontroval zasloužilý výčepák. „Tak šest limonád,“ upravil objednávku a poté, co malinovku slupli, šli zkusit štěstí jinam. Tam už jim pšenka kvetla.

11.12.2021 v 9:00 | Karma: 20,57 | Přečteno: 785x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Miláček žen (z edice Červená knihovna naruby)

Dřív než se na televizní obrazovce objevily závěrečné titulky seriálu, měl Honza ruku za lemem Eviných kalhotek. Když do ní pronikl při misionářské poloze, přivřela oči a představila si na jeho místě mladého Janka Linharta.

3.12.2021 v 16:26 | Karma: 21,92 | Přečteno: 692x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Vyčůraný ženich

„Kolik si myslíš, že je hezkých, svobodných třicítek? Všechny už maj nějaký dementy, jako jste vy dva," šílel Franta. „Zkoušel jsi seznamku?“ napadlo Jirku. „Hele, zoufalej jsem, ale tak moc zase ne,“ odmítl přiznat, že zkoušel.

4.11.2021 v 15:10 | Karma: 24,74 | Přečteno: 888x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Podivuhodný případ Stanislava Zahálky

Ona nemohla přiznat, že se v práci věnuje zahálce se Zahálkou a on rovněž pomlčel o tom, že Tichá při orgasmu řve jak na lesy. Eva byla vyprahlá jak poušť Gobi. Popírala utkvělou představu, že hezký holky v posteli leží jak prkno.

28.10.2021 v 8:22 | Karma: 19,46 | Přečteno: 587x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Slaměný vdovče, víte, čeho jste se dopustil?

„Pane řidiči, víte, čeho jste se dopustil?“ nastoupil na mě příslušník. „Nejsem si ničeho vědom.“ „Telefonoval jste za jízdy, to máme za tisíc korun ...“ Nejprve jsem chtěl reagovat humorem, že si od něj žádné peníze nevezmu, ale ...

12.10.2021 v 16:46 | Karma: 21,70 | Přečteno: 885x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Pomáhat a chránit: jsou to hrozná muka, když unesou vám vnuka

„Jsi nějakej přepadlej,“ konstatoval policista Adam poté, co se jeho kolega počtvrté probral na sedadle spolujezdce z hlubokého spánku. „Ale špatně jsem se vyspal ...,“ zívnul Lukáš a dodal tu nejzásadnější informaci, „... ve vaně.“

10.9.2021 v 15:00 | Karma: 19,56 | Přečteno: 515x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

Pomáhat a chránit: vražda ze žárlivosti?

„Kde je sakra ten Lukáš, když ho člověk potřebuje?“ rozčilovala Adama liknavost kolegy. Bude litovat, až dostanu vyznamenání, zasnil se a pak se zbraní v ruce dveře prudce otevřel. To co spatřil, mu doslova vyrazilo dech.

22.8.2021 v 8:05 | Karma: 24,54 | Přečteno: 764x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

La petite mort II. - Malá smrt 2 (slangově orgasmus)

Než Toma naložili do sanitky, přišli se s ním rozloučit spoluhráči zlití šampaňským. Jako poslední k němu přistoupil hráč s velkými J. „Dobrý den, pane Jágr,“ vypadl z role. „Vole, ty tvoje fórky mě jednou zabijou!" smála se 68.

5.2.2021 v 16:50 | Karma: 17,07 | Přečteno: 535x | Diskuse| Poezie a próza

David Snítilý

La petite mort - Malá smrt (slangově orgasmus)

„Ježíši, ta je studená,“ vypískla Viky, když vlezla za Tomem do sprchy. „Neber jméno boží do úst nadarmo," pokáral ji, „já jsem žhavej víc než dost,“ Viky otočila kohoutkem doprava a do úst vzala to, co ona považovala za boží.

29.1.2021 v 16:33 | Karma: 22,19 | Přečteno: 1255x | Diskuse| Poezie a próza