Hovory s T.G.M.

David Snítilý

Hovory s T.G.M. (tápajícím genetickým materiálem) 6

Dáda si na oslavu narozenin pozval TOP 5 nejoblíbenějších kamarádek. Nechceš pozvat taky nějaký kamarády?“ naznačovali jsme mu, že takový „harém“ přece nemůže sám ukočírovat. „Ty už by se sem nevešli," nehodlal se o přízeň dělit.

16.10.2020 v 15:58 | Karma článku: 18.10 | Přečteno: 370 | Diskuse

David Snítilý

Hovory s t. g. m. (tápajícím genetickým materiálem) 5

„Ale to nedává smysl,“ namítl Dáda. „Nejde o to, aby to dávalo smysl, jde o to, aby to bylo vtipný. Co jsem vás učil?“ vyzval jsem ho. „Sranda musí bejt, i kdyby fotra věšeli,“ připomněl si moudrost našich otců.

14.3.2020 v 8:25 | Karma článku: 14.91 | Přečteno: 245 | Diskuse

David Snítilý

Hovory s t. g. m. (tápajícím genetickým materiálem) 4

„Tenhle králík spí,“ ukázal Majky na mrňouse ležícího na boku. Oči vypoulené a na něm hejno much. „Víš Majky, ten králíček neusnul, on je mrtvej.“ „Není mrtvej, má tam chleba,“ odvětil s neoblomnou dětskou logikou.

17.1.2020 v 9:30 | Karma článku: 21.76 | Přečteno: 528 | Diskuse

David Snítilý

Hovory s t. g. m. (tápajícím genetickým materiálem) 3

„Mami, kde je táta?“ zeptal se Dáda L. „Kde by byl, stojí před tebou,“ nechápala nejen L. „Ne, já myslím tátu Míru,“ překvapil mě zásadní informací. „Tak on sem chodí ňákej jinej taťka, když jsem na noční?“ „No jasně, táta Míra.“

5.1.2020 v 8:49 | Karma článku: 23.05 | Přečteno: 702 | Diskuse

David Snítilý

Hovory s t. g. m. (tápajícím genetickým materiálem) 2

„Tady budeme taky někdy spát?“ zeptal se s neskrývanou obavou dvouletý Dáda L. v nádražní hale. Podnětem k této otázce byla jednak dvojice bezdomovců, kteří se zde na zemi rozvalovali, jednak naše momentální situace.

7.12.2019 v 8:37 | Karma článku: 18.35 | Přečteno: 395 | Diskuse

David Snítilý

Hovory s t. g. m. (tápajícím genetickým materiálem).

„A proč ty máš penis a já jen pinďu?“ vytrhnul mě ze vzpomínek Dáda. „To je to samý, malej penis je pinďa a velkej je prostě penis." „A mamka nemá penis?“ „Ne mamka nemá penis,“ ubezpečil jsem ho. „Tak ji nějaký koupíme!“ navrhnul.

30.11.2019 v 8:44 | Karma článku: 26.02 | Přečteno: 551 | Diskuse
Počet článků 178 Celková karma 18.37 Průměrná čtenost 659

Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.