Diskuse

Drahá tma

Foto

Zase jsem si musel všechna ta jména zakreslit do diagramu.

Foto

Martine, zrovna na tebe jsem myslel, když jsem měl obavy, zda těch postav není moc. Tak sorry. Budiž Ti útěchou, že jsem začal psát další Čoukovo story.

IB

Davide, dobře napsáno, až do konce příběhu je čtenář napnutý, jak to všechno dopadne

Foto

Irčo, díky moc za čtení. Já budu napnutý příští týden až budou kluci hrát turnaj proti reprezentačním výběrům.

Foto

Výborné, hlavně ta první polovina Pak jsem se trochu začal ztrácet v množství aktérů a jejich vlastních příběhů. Na Patrika a Sáru zapomenout ale nelze.

Foto

Díky moc. Byl tu Vilém, taky Jarmila oba povídka přivábila. A kdyby byla lepší dějová linka, dočkal bych se i Čermáka Hynka.

Foto

Helčo, díky moc, příště budu jednoduší ... jak se na muže sluší. Jeden chlap z řetězu utržený a k němu čtyři ženy.

LM

Davide, vy jste autor, vy dáváte život a smysl postavám. Je v pořádku, jak to je, a my čtenáři si uděláme tahák, prostě ke každé postavě si přiřadíme aformaci, nebo deformaci ono to půjde. Nic neomezovat!!!

LM

Jen jsem se trochu ztrácela, kdo s kým je, byl a bude...možná i nebyl a byl to jen sen ale dobrý. Cvičení paměti fakt hezký

LM

Davide, četla jsem to sice hned, jak jste publikoval, ale píši až teď. Ted,, snad už jsem nepsala. Pěkné, jako vždy.

Foto

Lucie, moc děkuji, příště ten počet postav omezím.

Foto

Nejdřív jsem si přečetl komentáře, takže jsem nezabloudil. Už to vypadá jako obsese vztahovými bludišti :-))))))))))

Foto

Jardo, šel jsi na to od lesa a nejspíš máš pravdu, protože v té další povídce už obsese dosáhne vrcholu. Několikrát.

Foto

Davide, dobry, ale malicko jsem zabloudil😺

Foto

Honzo, hlavně jestli ses našel? Příště bude něco přímočařejší.

  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.