Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkná rošáda! Otázka, jak dlouho bude tahle výměna manželek/manželů fungovat.

2 0
možnosti
Foto

Pavli, myslím, že Pavel s Laurou mají šanci, ještě nejsou úplní ztroskotanci. A pokud nejsem mimo mísu, vztah je hlavně o kompromisu.

1 0
možnosti
Foto

Milý Davide, zdravím po dlouhé době a dávám karmu za pěkné počteníčko...Dokonce znám jedny, co to udělali podobně...Přeju hezký víkend!

1 0
možnosti
Foto

Milá Lucie, taky znám z dětství dva páry dospělých (sousedé na chatě), co si vyměnili partnerky, ale u mě šlo o čistou fabulaci (na rozdíl od těch předchozích třech dílů). Kamarád jen nahlas uvažoval, že by si jeho manželka rozuměla s manželem jeho milenky. A mně když někdo dá "noty", tak to hned zhudebním. Moc děkuji za čtení. Chtěl jsem Vám "vytknout", že jste nedodržela slib ze srazu blogerů v Praze a nic nenapsala, ale zjistil jsem, že jsem se mýlil. Přeji pohodový víkend.

0 0
možnosti
LM

Davide, pěkné, čtivé, zábavné, pravdivé, prostě, ze života. Ve dvaceti bych nevěřila, teď vím jak je to složité a propletené karma

1 0
možnosti
Foto

Lucie, já tomu nevěřím doteď. Manželské etudy z nás dělají "mistry" v přetvářce a zatajování. Láska bolí.

1 0
možnosti
Foto

Fajn čtení na sobotní ráno .... No nic , káva dopitá, jdu k ponku :D

1 0
možnosti
Foto

Filipe, já dopíjím kávu až teď a trošku Ti závidím. Ty odřezky od Tvého "ponku" se dají klidně jíst.

0 0
možnosti
Foto

J17a18n 70Š12i63k

27. 1. 2024 6:43

Tvoje seznamka má jen jednu chybu. Pro nás čtenáře je málo seznamovací s čtenářkami Nemohli by tu být i profily s fotkami a telefoními čísly? Zadaní a zadané samozřejmě. Hezký vikend

1 0
možnosti
Foto

Honzo, uvidím, co se s tím dá dělat. Nejjednodušší řešení je za mě zúčastnit se srazu blogerů a BLOGEREK.

1 0
možnosti
Foto

Martine, moc Vám děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Brilantní v mnoha stránkách, i těch skrytých :-). Snílku :-)

1 0
možnosti
Foto

Jardo, já nic neskrývám, spíše odhaluji. Tušil jsem, že tobě by se to nečekané vyvrcholení mohlo líbit. Pohodový víkend přeji.

1 0
možnosti
Foto

"Některé páry pro sebe prostě nejsou stvořené a jiné zase ano."

To je velká pravda, Davide. Ale proč tolik lidí, kteří nejsou pro sebe stvoření, tvoří páry? Kdo nebo co to dopustí? Asi jde jen o to, dodat potomstvo, aby mělo lidstvo pokračování, a to, co se děje poté, jsou jen nevýznamné banality. Anebo?????

1 0
možnosti
Foto

Jarmilo, možná jsou pro sebe "ti praví" v tu chvíli (chemie, jiskření, přitažlivost), ale po letech je to táhne jinam a k jiným. Na vztahu se musí pořád pracovat a někdy je ta "dřina" neúměrná výsledku. A často "vyhrává" ten, kdo do vztahu miň investoval.

1 0
možnosti
Foto

Jak z velké knihy života, Davide

2 0
možnosti
Foto

Honzo, díky za zastavení. Občas z té knihy něco ocituji. Pohodový víkend přeji a pozdravuj svou lepší polovičku.

1 0
možnosti
PB

Co mi jen ten pribeh pripomina?🤔

1 0
možnosti
Foto

Patriku, jde o to, jestli máš na mysli první nobo druhý příběh? Víš, jak to chodí ... ty smíšený manželství nedělají dobrotu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.