Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj, Vánoce už jsem tak trochu prošvihla, ale na zázraky je čas vždy. Letos to bude dokonce o jeden den víc...

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Pavlo, přeji Ti spousty zázraků a hromadu invence.

1 0
možnosti
Foto

Petře, díky a přeji Vám vše nejlepší v novém roce.

1 0
možnosti
Foto

Zdenko, moc Vám děkuji za čtení a přeji Vše Nej ...

0 0
možnosti
Foto

Velká gratulace

1 0
možnosti
Foto

Viléme, díky, rád vyřídím. Přeji pohodový zbytek tohoto roku a Vše nejlepší do toho následujícího. A doufám, že se uvidíme na některém ze srazů.

0 0
možnosti
LM

Davide, velmi opravdu velmi povedené. Líbí, moc👍 a krásné přání. A také blahopřeji klukům k vítězství. Tohle vše jsou zázraky života ještě jednou, moc děkuju za krásnou povídku a přáni. Přeji do nového roku, hodně zdraví a hodně zdaru Vám i Vašim blízkým

1 0
možnosti
Foto

Lucie, já moc děkuji za přečtení a krásná slova. Uplynulý rok byl jedním z nejhorších, ale díky synům jsem ho přežil. Hodně štěstí, zdraví a invence i Vám.

1 0
možnosti
Foto

Janka díky moc a posílám vánoční pozdrav.

1 0
možnosti
Foto

Niekedy sa vie všetko premiešať a okolnosti nasledujú ďalšie atď, pobavilo

1 0
možnosti
Foto

Povedená taškařice. Když si vzpomenu na doby, kdy jsem byl nesmělý jako František Koudelka z STS Chvojkovice Brod a toužil se přiblížit k dívčím ňadrům, tak... tak se nic z toho nestalo a ten počet nesouhlasí..

1 0
možnosti
Foto

Martine, co nesouhlasí, ten počet ňader? Já s nimi tedy nemám zkušenosti ... ale kamarádi říkali, že se obvykle vyskytují v páru.

1 0
možnosti
IL

I13v25a21n87a 14L81a91n83c72e

26. 12. 2023 15:36

Gratuluji k výhře

1 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, děkuji a přeji pohodový zbytek vánočních svátků.

1 0
možnosti
Foto

Paráda, pošli mi číslo na Pavlínu.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Vašku, já se zeptám kamaráda v rachotě. On by tě musel schválit. Já se můžu maximálně přimluvit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.