Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ženské myšlenky jsou nepřeložitelné... Skvělá povídka, Davide. Sci-fi ti taky jde.

3 0
možnosti
Foto

Pavlo, na ženskou logiku mám rozum krátký a to se asi těžko změní. Naštěstí mám kamarádky, co mi podají vysvětlení.

1 0
možnosti
Foto

Davide, to jsi jdu přečíst ještě jednou! Skvělý

2 0
možnosti
Foto

Jani, moc a moc děkuji za obě přečtení a přeji krásné dny.

0 0
možnosti
Foto

Je vidět, že jste znalec. Chvílemi jsem si nebyla jistá, jestli nepíšete o mně. Královsky jste mě pobavil při pondělku. Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Ivo, při pondělku děkuji a krásný den Vám vinšuji. Ano, jsem znalec a odborník a obvykle dokáži se špatné situace vybruslit a udělat z ní kritickou. A o Vás bych klidně napsal.

1 0
možnosti
IB

........krasavice interkontinentální - to nemá chybu.

1 0
možnosti
Foto

Irčo, zrovna tohle je vypůjčené z divadelní hry s Annou Polívkovou a Marthou Issovou. Děkuji za čtení a přeji krásnou neděli. My jsme zase na cestách. Včera Majky hrál za domácí klub v útoku, pak chytal na hokeji za Choceň a dnes s bratrem opět do útoku za Letohrad.

0 0
možnosti
ES

Živé a barevné psaní!

2 0
možnosti
Foto

Evo, moc Vám děkuji za čtení a přeji krásný večer.

1 0
možnosti
Foto

Ivano, díky za zastavení.

1 0
možnosti
Foto

Na začátku jsem zatoužila po KoKu, v závěru ani náhodou. A to jsme přesně my, ženy

3 0
možnosti
Foto

Jitko, je to Vynález zkázy. 😀 Díky za čtení a pohodový víkend přeji.

1 0
možnosti
Foto

J80a85n 30Š46i83k

23. 9. 2023 12:47

Takový přístroj by byl jistě potřebný. A super pointa na závěr Krásný den, Davide

3 0
možnosti
Foto

Honzo, obávám se, že by to byl dobrý sluha, zlý pán. Zdravím na Moravu.

0 0
možnosti
IL

I33v56a19n35a 75L56a71n53c14e

23. 9. 2023 12:35

S překladačem ženských myšlenkových pohodů by asi nepřežilo 90 procent manželství

3 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, 90 procent je možná ještě málo. Děkuji za čtení a přeji pohodový víkend.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.