Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Víš, že jsem to četl. A že se mi moc líbilo.

1 0
možnosti
Foto

Jardo, po Ornitoložce jsi byl hned druhý čtenář.

1 0
možnosti
Foto

Člověče, máš tam víc postav než na orloji. A chudák Čoudek marně přemýšlí, kde zase udělal botu a proč mu ani tentokrát pokus o soužití s ženskou nevyšel!

1 0
možnosti
Foto

Martine, ale tohle byl Tomáš, ne Čoudek. Čoudek by tak neotálel. Pořád přemýšlím, jak Čoudka oživím, mám pár super hlášek, název, ale protože jeho život pořád stojí za vyliž ....., nevím, jak pojmout tu story.

1 0
možnosti
Foto

Petře, o dva palce lepší než předchozí díl. Díky moc za čtení.

0 0
možnosti

I58v29a42n83a 89L43a11n53c11e

29. 7. 2023 11:15

Mohl by přijít uklidit i k nám, vysavač mám krásný a nový...

1 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, to určitě nebude problém, on teď Tomáš, díky své nerozhodnosti, stejně nemá do čeho píchnout.

1 0
možnosti
Foto

A já myslím, že pokračování bude!

1 0
možnosti
Foto

Jituš, já neříkám nic, ale na má slova dojde. Díky za čtení a pohodový víkend přeji.

1 0
možnosti
Foto

Irčo, moc děkuji a přeji Ti samé pohodové dny.

0 0
možnosti
Foto

Škoda, vyvíjelo se to slibně. Ten Oskar asi není dobrá volba...

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, díky. Nemůžu než souhlasit. Ale třeba to není ještě úplný konec. Ona ta kamarádka, co mě inspirovala, má zvláštní dar si komplikovat život.

1 0
možnosti
Foto

Nesahej na můj vysavač Kdyby ti tu povídku zfilmovali, tak tohle by byla oblíbená filmová hláška, to mi věř

3 0
možnosti
Foto

Viléme, díky. Ona i tahle postava má reálný předobraz.

0 0
možnosti
Foto

Filipe, díky moc za přízeň.

1 0
možnosti
Foto

Tomáš to má dobré, ten prováhá i svojí smrt.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Vašku, třeba za dalších deset let už nezaváhá. Díky za čtení a pohodový víkend přeji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,61
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.