Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

vychutnal jsem si kafe a pribeh k nemu a ted se hedonisticky chystam uzit cele nedele, Davide

diky za tohle psani a mejte se fajn

2 0
možnosti
Foto

Marku, velké díky a pohodový zbytek neděle přeji.

0 0
možnosti
Foto

Davčo, míříš k výšinám a za to jsem moc ráda!

1 0
možnosti
Foto

Jituš, zase nesmím moc vysoko, aby nepřišel Ikarův pád.

0 0
možnosti
BH

Oba jsi nas pobavil Horst (defektni pc) a chot

1 0
možnosti
Foto

Bohdano, to je ale milé překvapení. Moc děkuji a pozdravujte Horsta, toho (pokud správně chápu tu zkratku) defektního pojídače celeru.

0 0
možnosti
Foto

J91a33n 38Š26i56k

23. 6. 2023 20:27

To je ze života, Davide. To znám. Akorát...Myslíš, že mě odsud vyhodí, když teď některým budu říkat i ty Bubáku? Hezký večer přeji

1 0
možnosti
Foto

Honzo, to je ze života ... jen ten konec je fantasie. A za Bubáka tě odsud nevyhodí. Vždyť je k pomilování. Přeji pohodový víkend tam k nám na Moravu.

1 0
možnosti
Foto

Kolikrát to budu opakovat ... já jsem Jů, ty jsi Hele(na). Díky a do smrti dobrý. Těch 14 dní to se mnou snad vydržíš.

1 0
možnosti
Foto

Ivano, díky moc a pohodový víkend přeji.

1 0
možnosti
Foto

Něčím mi to připomíná styl Párala /Milenci a vrazi, Profesionální žena/ Pobavil jsem se a návdavkem při čtení -dle receptu za stálého míchání hoď do záchodu - jsem se smál dost nahlas. Ale těch momentů bylo více, ale raději nebudu citovat/co je dovoleno autorovi, není dovoleno čtenáři/. A gratuluji ti Davide k titulní straně

2 0
možnosti
Foto

Jardo, vždyť mě znáš ... já jsem citlivy kluk, co má cynismus jako ochranné zabarvení. Díky za čtení.

1 0
možnosti
Foto

Tenhle žánr zde na blogu chybí. Dobře ty.

4 0
možnosti
Foto

Pavlo, díky moc. Na partnerské vztahy já jsem prostě machr. Hlavně na to, jak je pokazit.

3 0
možnosti
Foto

To je přesně ono, Davide, akorát tady nemůžu zopakovat to pochvalné označení se srazu, neb v diskusi je za něj ban.😺

2 0
možnosti
Foto

Honzo, díky, opakovat nemusíš, já mám paměť jako slon. Pohodový víkend přeji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,61
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.