Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Petře, díky za každý nový palec.

0 0
možnosti
Foto

Pane Vladimíre, já děkuji za čtení a komentář.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, pochvala potěší. Přeji Vám pohodový zbytek víkendu.

0 0
možnosti
Foto

Davide, jednoznačná karma. Velmi jsem se pobavil

p.s. a díky za kladnou postavu Viléma Sliby se mají plnit nejen o vánocích

2 0
možnosti
Foto

Viléme, já držím slovo a hlavně ... musel jsem odčinit předchozí pochybení. Děkuji za čtení komentář.

0 0
možnosti
JM

J75a10n 36M47a83r93e47k

6. 5. 2023 20:47

Dvide...paráda..ted jen čekám, co na tu pr..l řeknou administrátoři...jinak karma.

1 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji Vám za čtení. Já se trochu bál spíše toho názvu v závorce, než té sedinky v textu. Tak nějak doufám, že už jsou ohleduplní a chápou, že to není samoúčelné nadužívání vulgarismů, ale potřeba zachytit běžnou mluvu.

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, díky moc a na viděnou v M.T.

0 0
možnosti
Foto

Konečně. Už jsem se bál, že ses umělecky zasekl.

1 0
možnosti
Foto

Martine, zasekl umělecky i lidsky. Posledních 46 let prostě nestálo za nic, ale prý se to zlepší. Díky moc za čtení a pozdravuj nastávající.

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, díky moc. Majky jel dnes bomby k tyči, tak nesmím zůstat pozadu. PPVP

1 0
možnosti
ZR

Tak jsem se pěkně zasmála! Díky...PS.to je realita či jen fikce

2 0
možnosti
Foto

Paní Zuzano, já děkuji Vám. U většiny mých povídek platí, že jsou na základě skutečných událostí (jelikož se mi často dějí neuvěřitelné věci) a platí to i pro tuto (jelikož synové nezůstávají pozadu). PPVP: pohodový prodloužený víkend přeji.

1 0
možnosti
Foto

J15a12n 50Š29i29k

6. 5. 2023 13:59

Já to říkám pořád, že ta nová generace není ztracená...Hezkou sobotu Dave

3 0
možnosti
Foto

Honzo, rozhodně ztracená není a v mnoha ohledech umí překvapit. Pohodový víkend i tobě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.