Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Četla jsem v noci, reaguji až teď;-D to je obdivuhodný výkon, DavideR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, doufám, že jsi potom neměla divoké sny. ;-)

1 0
možnosti

;-D;-D. Dost dobrý čtení. Dost dobrý psaníR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Lucie, moc děkuji za přízeň.

1 0
možnosti
Foto

Tu Valentinu Nappi jsem si taky musela vygůglit... Mám mezery ve vzdělání. No jinak ta povídka je teda..., no teda...;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Pavlo, no teda ... jsem rád, že sis rozšířila obzory, ve školství se Ti to bude hodit. ;-D Přeji pohodový zbytek víkendu.

2 0
možnosti
Foto

J91a64n 94Š69i77k

1. 4. 2023 17:19

Skoro jsem se udusil rohlíkem při svačině. Tak ses, Davide, zařadil do historie. K hlášce Roubík do úst jsi přidal Mezinožku řasnatou. Za mě nejlepší blog dne. Měsíce. Roku. Milenia. Já věděl, že máš talent. Ale vážně. Jsi odvážný borec, co nehledí napravo a nalevo a dusí lidí rohlíkem :-) Měj fajn večer

6 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzo, říkal jsem si, že je to asi trochu za hranou, ale já rád provokuji. Za ten rohlík se omlouvám. ;-) Pohodový zbytek víkendu Ti přeji.

1 0
možnosti
Foto

Pěkně ses rozjel. Škoda, že Vilém aspoň nepekl housky.

1 0
možnosti
Foto

Martine, housky sice nepekl, ale s její pánví to uměl ... Doufám, že se uvidíme na srazu.

1 0
možnosti
Foto

R^ Jsi ve formě, jako Boris...

1 0
možnosti
Foto

Filipe, myslíš Beckera po návratu z vězení? ;-) Díky moc za čtení a mylný odhad mých sil ;-D a přeji víkend plný pohody.

1 0
možnosti
Foto

Fakt dobré Davide, akorát ten nemožný svobodný mládenec Vilém:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Viléme, díky a víte, že mi to dnes po zveřejnění došlo. ;-DPříští Vilém bude charismatický hrdina.

2 0
možnosti

ŠIkovná holka:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, mám rád silné ženské hrdinky. Díky za čtení a pěkný víkend přeji.

0 0
možnosti
Foto

Veru, šéfovia sa musia mať na pozore:-)

1 0
možnosti
Foto

Janka, od horkého vzduchu, IR a UV sušení na tiskových strojích jde takové teplo, že chodím v práci taky naostro, ale jen proto, že jsem "potavej" :-P Ředitelku jsme nikdy neměli. ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS