Diskuse

Díra v duši

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím Vás Davide. Souznění, sic na chvíli, za tu bolest by mi taky stálo. Vrátit se zpět, asi iluzel co bolí, ale ta chvíle štěstí, asi za to stojí. Moc krásné Jako vždy.R^V

1 0
možnosti
Foto

Lucie, moc Vám děkuji. Prchavý okamžik ... štěstí a žal v poměru 1:100.

0 0
možnosti
Foto

J42a85n 38Š46i42k

13. 2. 2023 7:24

Díra v duši je na lidském žití to nejhorší. Krásné. Hezké pondělí Davide

3 0
možnosti
Foto

Honzo, díky moc a přeji dobrý start do nového týdne.

0 0
možnosti
Foto

👍👍 krása nadlidská! Děkuji srdečně ❤️👍.

1 0
možnosti
Foto

Paní Marie, já děkuji Vám a přeji úspěšný vstup do nového týdne.

0 0
možnosti
Foto

čtu po několikáté... moc pěkné VR^

3 0
možnosti
Foto

Jano, to mě těší. Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Jsi v tom vážně asi po uši

Když máš temnou díru na duši

A jako v té černé ve vesmíru

Ztrácíš už směr, naději a víru

A možná nemůžeš najít ani lásku

Jsi jako loutka na provázku

Která jen doufá, ale netuší

Kdo jí zacelí

Tu velkou díru na duši...

R^:-)VDavide

4 0
možnosti
Foto

Pavlo, ty jsi prostě borec (borkyně, borka ;-)) V Děkuji za dokonalou variaci. R^

1 0
možnosti

Krásná báseň - nedělní poezie, děkujiR^

1 0
možnosti
Foto

Irčo, já děkuji za návštěvu ... hned mi je do zpěvu.

0 0
možnosti
Foto

A neboj, snáď sa všetko na dobré obráti...R^V:-)

3 0
možnosti
Foto

Janka, díky, snad to bude dřív, než se já na prach obrátím. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Davide, moc pěknéR^R^

1 0
možnosti
Foto

Viléme, díky za čtení a přeji pohodový zbytek neděle.

0 0
možnosti

Díru v duši se pokusíš zašít, ale jenom ji rozšíříš.

Schováš ji pod záplatu, ale stále o ní víš.

Snad pomůže smíření ...

3 0
možnosti
Foto

Na mou Věru ;-) moudrá slova ... děkuji, paní Foltýnová.

1 0
možnosti
Foto

Tady dneska všichni básní.:-) asi napíšu taky něco z vlaku.;-D

2 0
možnosti
Foto

Šárko, něco jako: plnou parou vzad, stavíme se na čínu, mám totiž děsnej hlad. Zapomněla jsem si na peroně svačinu. ;-) Díky za čtení a básni o sto6.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 17,21
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.