Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čárlí je světový unikát.;-D Díky za pobavení, Davide. To víš, cizí neštěstí... znáš to.R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, díky, znám a tak nějak jsem doufal, že cizí (mé) "neštěstí" potěší. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Konečně jsem se k tomu dostal, Ty prostě nikdy nezklameš;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jardo, díky, ale že ses teda chystal dlouho. ;-D

1 0
možnosti
VN

Nejvíc pobaví neštěstí někoho jiného. :-) Takže jsem se pobavil.

1 0
možnosti
Foto

Díky, pane Vlastimile, já si naštěstí umím udělat legraci sám ze sebe.

0 0
možnosti
IL

I83v20a81n24a 42L95a17n92c80e

8. 10. 2022 11:44

I můj syn si letos myslel, že má pásový opar, také někde mezi nohou a zadnicí... Naštěstí to pásový opar nebyl... Není to žádná legraceR^

1 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, děkuji za čtení. Nebyla to žádná p.... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ako čítam, tak to máte podobné ako u nás. Tiež žiadny systém v tejto oblasti péče. Ďakujem za poučný blog.

1 0
možnosti
Foto

Paní Janko, já děkuji za čtení a přeji pohodový víkend.

1 0
možnosti
Foto

R^Davide, to se tak krásně četlo;-D

3 0
možnosti
Foto

Honzo, to jsem rád. Pohodový víkend přeji.

1 0
možnosti
MB

Každopádně z praxe - Úraz na pracovišti? Pohroma, total nevítaná událost. Spustí se, až neuvěřitelný mechanismus šetření. Činovník BOZP, mistr provozu a zástupce odborů. U městské přepravy bus, ještě ústřední dispečink. Admin, mega - giga !

Prvotní zkoumání - dechová zkouška. Přezkum nošení předepsaných ochranných pomůcek. Bádání, zda měl pracovník zákonné odpočinky! Byl školen a zápis je proveden. Pokud ano, tak proč tam nemá podpis? Jasná příčina úrazu je odhalena ...

Pozice jsou jasné. Jakýkoliv úraz na pracovišti - Pořád neznamená, že se jedná o ten pracovní! Zaměstnavatel je veden snahou - vyvinit se. Ušetřit na očekávaných výdajích náhrad škod. Ideální, nechť to hradí Pojišťovna. Ta si toho je vědoma, tedy žádá papíry, šetření, fota, nákresy. Hledá chybu u zaměstnavatele! Ten zase u pracovníka. Opravdu, kdo nezažil, neuvěří. Souhlas, situace, kdy se oprudí zádel všem zúčastněným ... ! :-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Miroslave, děkuji za obsáhlý komentář. V tomto případě nebyl pacient odškodněn, protože doktor vypsal špatnou (neúplnou) zprávu pro pojišťovnu. A i když vyinkasoval platbu za její sepsání, ani po roce urgencí tu správnou nezhotovil.

1 0
možnosti
Foto

Davide, čím dál lepší.

1 0
možnosti
Foto

Martine, za to se mnou je to čím dál horší. ;-D Díky a pohodový víkend.

1 0
možnosti
Foto

Davide, máš nádherné zaměstnáníR^, proto ti přeji i nádherný víkend!;-D

2 0
možnosti
Foto

Horste, já jsem "chráněná dílna" a fakt mě to baví. Víkend bude hektický. Razím s mladým na hokejový zápas a zítra na hokejbalový turnaj.

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.