Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Píšete moc dobre, tak naturálne, bezprostredne, živo, človeka to fakt preberie aj zo smrtelnej postele, to myslím ako pochvaluR^R^

1 0
možnosti
Foto

Janka, moc děkuji, já jsem vždycky k smrti vyděšenej, jestli to někdo bude číst. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ty zkrátka nikdy nezklamešR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko, to slýchám celý život. Ale jen a pouze s tím ironickým podtónem. ;-D DÍKY.

3 0
možnosti
Foto

Neuvěřitelné, vypadá jako dobrý konec, já si snad dám panáka;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jardo, díky, ale lepší bude panenka.;-)

1 0
možnosti
Foto

Sakra, nemůžu se ani pořádně zasmát, aniž by mě nebolelo břicho.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Šári, jsem si vědom. Mně nebylo do smích včera, na zápase zfaulovali (zranili) mladšího syna a rozhodčí ten zákrok ignorovali. Jinak jsem si myslel, že tvůj blog je o mé oblíbené sportovní disciplíně. ;-D Gratulace k titulce a rychlé uzdravení.

2 0
možnosti
Foto

No cákryš, to není červená, ale ještě červenější knihovna. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Martine, frajeři se nezaleknou ani červené (knihovny).

2 0
možnosti
Foto

Zajímavá by mohla být i trojkombinace "souznění": dcera-matka-babička. I to má určitý potenciál.;-D

Jinak si s dovolením vypůjčím některé tvé výrazy do hodin češtiny: být nervózní jak sáňky v létě a řepit se. Ty nemají chybu.R^:-);-D

3 0
možnosti
Foto

Pavlo, na dceru - matku - babičku si troufl snad jen Jan Pivec ve filmu Muži nestárnou. ;-) Ale tam to nebylo jedním vrzem, ale po dekádách. Výrazy určitě předej mladé generaci. Já je nevymyslel, mám je jen odposlouchané. Na srazu tě můžu naučit další. Třeba vomrzajda - vesnický průměr, vošéfovat, zmaštěná jak papír od sekáný, atd. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Fakt mám někdy dojem, že postavy z Tvých vyprávění dobře osobně znám... Pěknou neděli Davide :)

2 0
možnosti
Foto

Filipe, tak to mě těší. Takřka všechny mají reálný předobraz. Pohodovou (byť deštivou) neděli i Tobě.

2 0
možnosti
Foto

R^Že by Hedvika přece jen nebyla tak úplně na ženské?;-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, díky za čtení. Hedvika holduje holkám, ale v Čárlího případě možná došlo k souznění duší. Že by byla bi nevylučuji. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Život bez nudyR^ Ani nemáš ani nudnou neděli!:-)

2 0
možnosti
Foto

Horste, celý týden byl tak hektický, že bych nudu skoro uvítal. ;-) Teď jsme v dešti stěhovali a to bylo rozhodně výživné. Možná i víc než oběd, co se chystám vařit. Opatruj se.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.