Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jednoznačne skvelé, koľko máte v sebe odtieňov poetiky R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Janka, od Vás básnířky mě to těší.

1 0
možnosti
LM

Moc pěkně vložená láska do veršů. :-) I když si myslíme, že ji známe, vždy překvapí, někdy mile, někdy krutě. Také se přidávám k ostatním a přeji krásné narozeniny a vše nejlepší:-)

1 0
možnosti
Foto

Lucie, děkuji za komentář i za přání.

0 0
možnosti
ES
Foto

Evo, od básnířky pochvala potěší. V

0 0
možnosti
Foto

R^R^

Vždyť je to zbytečná závist křídel bělásků

i oni přece umíraj pro lásku,

když na křídlech motýlů tiše létá,

ta co je postrachem celého světa.

Jakou má podobu? Je anděl či mrcha?

A proč nám stále mezi prsty prchá?

P.S.: Všechno nejlepší k narozeninám, Davide. Tentokrát už správným???

6 0
možnosti
Foto

Pavlo, děkuji za krásné verše a potvrzuji, že máš výbornou paměť. ;-)

Včera jsem poosmé oslavil třicáté deváté narozeniny. Opatruj se a užívej si léto. V

1 0
možnosti
Foto

R^Jedine pohledy, jedine doteky, jedine splynuti. A kdesi uvnitr zanecha stopu navzdy.

Moc hezke, Davide.

4 0
možnosti
Foto

Honzo, přesně: ty stopy v nás nezahladí ani čas.

2 0
možnosti
Foto

Tak to je moc pěkný! Ráda tě tu vidím;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to jsem rád, že jsi ráda, když uzřela jsi kamaráda. Opatruj se malá blogerko.

2 0
možnosti
Foto

R^Vmoc pěkně zveršováno, Davide.

2 0
možnosti
Foto

Šárko, děkuji a zdravím. Už jsem do povídky ke Kláře a Heleně přidal i postavu Šárky. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jak vlastně voní? Hořko-sladce, pokud vím.

Čím já jsem pro ni? Když ona ... je pro mě vším.

Zdroj: https://snitily.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=790380

VR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Filipe, kolego veršotepče, děkuji a přeji pohodovou neděli.

0 0
možnosti
Foto

"Poznal jsem ji jen jednou a nikdy víc..."

Vzpomněla jsem si na Pavla Dobeše a jeho "Láska se totiž, i když je prevít, nikomu dvakrát nemůže zjevit, láska se totiž, i když je prevít, nevrací..."

Dost jsem nad tím přemýšlela, už tenkrát. Opravdu mohu mít lásku jen jedenkrát za život?

1 0
možnosti
Foto

Taky myslím, že ta opravdová je jen jedna.:-)

2 0
možnosti
Foto

Davide, díky za vylepšení neděle! Tvé smečce přeji také povedenou!R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, smečka je na dovolené, já v rachotě. Ale pozdravy vyřídím. ;-) Užívej si neděle.

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 17,15
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.