Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Davide, parada! Hezky pocteni.... Ostatne jako vzdy😉

1 0
možnosti
Foto

Patriku, zdravím, velké díky a koukej se dát do kupy. R^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, díky a zdravím.

0 0
možnosti
Foto

Petře, díky moc za přízeň.

0 0
možnosti

VtipnéR^. Náhod není nikdy nazbyt;-D

1 0
možnosti
Foto

Irčo, díky. Neumím to vysvětlit, ale mně se tohle děje pořád. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Soňo, moc děkuji a posílám pozdrav do stověžaté matičky Prahy.

0 0
možnosti
Foto

Pěkné letní čtení! ;-D;-D I tvé znalosti fauny a flory jsou fenomenální. Tedy ne snad, že by všechny zmíněné názvy patřily do ornitologie, ale to vůbec neva...;-)R^R^

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, díky, přiznám se, že jsem vše konzultoval s odborníky (bratrancem a švagrem). ;-) Proto nemohl být přítomen Brkoslav severní, toho je u nás možné spatřit pouze v zimě ( výjimkou je rok 1941). Opomněl jsem bohužel zmínit Šoupálka krátkosrstého, ale toho poznáš od dlouhoprstého jen podle zpěvu. Prostě takové mi muži vevedeme hovory, když se sejdeme. ;-DNěkdo láká dívky a ženy na sbírku motýlů, někdo na hvězdy, my na ornitologii.

2 0
možnosti
Foto

Komentářů je tu celá várka, bez komentu jenom Šárka. ;-D

3 0
možnosti

Hezká povídka. Stalo se mi něco podobného . V Šárce.

Poučte mě . Co je to metoda paní Mojžíšové.

1 0
možnosti
Foto

Pane Vladimíre, díky za čtení a komentář. Zamlada jsem kvůli poškozené páteři cvičil podle paní Mojžíšové (cviky na léčbu neplodnosti) a setkal jsem se s terapeutkou, která ... a o tom byla předchozí povídka

https://snitily.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=787109

0 0
možnosti
Foto

Jen dva prstíčky..., čekala jsem, že dojde na metodu paní Mojžíšové. Dneska jsem se nějak rozpovídala. :-)

1 0
možnosti
Foto

Helčo, na co ty hned nemyslíš. ;-D Hezky jsi se rozpovídala (rozepsala) a za to ti děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Vida ho. A závěr dnešního dílu korunoval dílo (to je taková slovní hříčka).

1 0
možnosti
Foto

Martine, od takového mistra tance a nedbalé elegance slovní hříčka potěší.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS