Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ztracený a znovu nalezený skorootče (po třech týdnech bez internetu), díky moc.

0 0
možnosti
Foto

Boží R^! Děkuji srdečněV

1 0
možnosti
Foto

Paní Marie, já děkuji Vám.

0 0
možnosti

Krásné, jako vždy za R^

3 0
možnosti
Foto

Pavle, vím, že ty jsi znalec, takže díky za ten palec.

0 0
možnosti
Foto

Davide, skládám poklonu, přidávám pukrle a velký dík za poetické osvěžení!!!

3 0
možnosti
Foto

Zdeňko, to z Vás asi ještě mluví ta horečka. ;-) Já moc děkuji za krásný komentář a přeji pohodovou a hlavně odpočinkovou neděli.

0 0
možnosti
Foto

Píšu verše před spaním

hledám smysl mezi řádky

chmury si tím zaháním

rytmus to má velmi vratký

jsem fakt mizerný šachista

co zabloudil hned po třetím tahu

každá výhra je prý nejistá

snad ocení soupeř aspoň snahu

pletou se mi hrací pole

kam jde kůň a kudy věž

ztrácím přehled v každém kole co je pravda, co je lež nenacházím hlavu, natož patu v téhle básni pokulhává rým jak ji jenom ksakru zakončím? snad to spěje do šach matu P.S.: Tohle je produkt zavařeného mozku, celý den se připravuju na maturity z češtiny, co mě čekají poprvé příští týden. To nechci vidět :-P

5 0
možnosti
Foto

A ještě ke všemu se rozsypaly poslední řádky.

2 0
možnosti
Foto

Jako by se kluci domluvili;-Doba mají za R^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, domluvené to nebylo, ale do Jardy jsem trochu hustil, aby dal něco apolitického. ;-)

1 0
možnosti

J57a10n 41K78y88š66k30a

21. 5. 2022 20:10

Jsem rozený pesimista, co veršovat neumí,

jsem však též trochu šachista, který semtam pochopí,

že ne každý tah je dobrý, byť by to byl tah dámou.

Šach i život někdy nutí, hráče by se tahu vzdal,

v životě to není těžké, v šachu zugzwang .... a hrát nejde dál.

2 0
možnosti
Foto

Pane Jene, hezky jste to popsal. Já považuji za nevýhodné, vzdát se dámy. Teda pokud mi neřekne: ať táhnu.

0 0
možnosti

dost dobrýR^ potěšilo:-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Jene, to mě těší. Pěkný zbytek víkendu.

0 0
možnosti
Foto

Sice jsem už jen básník ve výslužbě ... ale karmuji Davide....:-)

2 0
možnosti
Foto

Filipe, myslím, že básníci a rockeři do výslužby nechodí. Ti se ukloní a zlomí si játra.

2 0
možnosti
Foto

Touha pomoci, touha získat. Touha získat prostřednictvím pomoci. Romantické, ale pro praktický život ošidné. Touha na praktickou stránku života nedbá...

Davide, R^

4 0
možnosti
Foto

Jene, ty jsi na to kápnul. Je to vzpomínka na jednu kamarádku (a platonickou lásku), s kterou ten její zametal a ona to nechtěla vidět. Přeji pěkný víkend.

2 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.