Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PF

P50e66t57r 91F14a14u

11. 4. 2022 15:40

R^R^R^R^ jó sebehodnocení to mám taky "rád", dal jsem si všude 3 body ze 4 a do závěrečného vyjádření jsem napsal, že nemám rád hodnocení :)

1 0
možnosti
Foto

Petře, tak to já bych si dal minimálně 7 bodů ze 4. Když už tak už. Jenže my se hodnotit nemůžeme. ;-) Díky za čtení.

0 0
možnosti
Foto

Skvěle vymyšlené, rozhovor na téma černý, bílý super a naštěstí jsem nikdy nic podobného nemusel absolvovat

1 0
možnosti
Foto

Jardo, to máš štěstí, já už to absolvuji s úsměvem na rtech. Jinak Majkyho družstvo ve finále turnaje remízovalo s Německem a on pak vychytal nájezdy. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Naposledy jsem dělal sebehodnocení před 11 lety. Vychválil jsem se až na půdu a šéf, který byl naštěstí relativně sympatický člověk, takže nebylo nutné mu cokoli lepit na dno hrnku, mi to ve finále odsouhlasil. Což nic nemění na tom, že podobné akce pokládám za zbytečnou šikanu podřízených. ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Martine, taky mi to přijde absurdní a zbytečné. Já píšu každý rok to samé, jen lehce měním slovosled. Díky za čtení a pěkný zbytek víkendu.

2 0
možnosti
Foto

Zajímalo by mne, kdo hodnotí tyhle hodnotitele a kolik Áček by dostali... Uf, tyhle dotazníky...:-P

Hezkou neděli, Davide.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, vyšší šarže a neblázni ;-D Áčka se nedávaj. I když jen mezi námi ... už jsem taky jedno vyfasoval. Hezkou neděli i tobě.

1 0
možnosti
Foto

J20a44n 66Š16i90k

9. 4. 2022 22:31

Šu.ín vohrnutej? Vocmrndo? Asi budeš muset napsat, Davide, překladový slovník :-) Hezký večer sobotní

2 0
možnosti
Foto

Honzo, ten by byl do hodně malé kapsy. Navíc myslím, že jen děláš, že nerozumíš. ;-D Pěknou neděli přeji.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to jsem rád, děkuji.

1 0
možnosti
PL

Není rachota jako rachota a ne při každé se člověk zasměje R^

3 0
možnosti
Foto

Pavle, někdy je ten humor nekorektní, ale co už ... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tohle snad ani není možný. Připadá mi, že čtu Černý barony. Je to psina, ale zároveň by člověk... no, nevim. :D

Každopádně skvělý.

2 0
možnosti
Foto

Pavle, já děkuji za povzbudivý komentář.

1 0
možnosti
Foto

R^ Bývávalo v práci veselo! Nevím, jak dnes. Nebo to jsou příhody ze současnosti?

2 0
možnosti
Foto

Jarmilo, děkuji Vám za čtení. Nevyděláš si, ale zasměješ se je naše motto. Ty zážitky jsou staršího data, ale veselo je pořád.

2 0
možnosti
Foto

Horste, díky moc. Víkend je pracovní a čekám zprávy od synů. Starší chytá u nás v hokejbale, mladší v zahraničí na hokejovém turnaji. Povedený víkend i Vám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.