Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P23e44t25r 21F24a21u

4. 4. 2022 0:33

R^R^R^R^ zápisky z rachoty jsou fajn, jen houšť

1 0
možnosti
Foto

Petře, děkuji Vám za přízeň.

0 0
možnosti

;-DR^ Pobavilo jako vždy;-)

1 0
možnosti
Foto

Ivčo, to jsem rád ... jako vždy. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nechala jsem si tě až ke kafíčku, potěšilo! ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, díky moc a pěkný zbytek neděle. Mě potěšilo, že moji svěřenci dnes vyhráli turnaj (čtyři zápasy) bez inkasovaného gólu. Čímž si trochu vyžehlili včerejší prohraný zápas ve starší kategorii. ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^

Ty tvoje ptákoviny mě vždycky zvednou náladu.

1 0
možnosti
Foto

Šárko, a já si myslel, že je to intelektuální četba. ;-D Ba ne ... na ptákoviny já jsem machr.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, díky za přízeň a hezký zbytek neděle.

0 0
možnosti
Foto

Dojíždění, to bylo žůžo. Nějakou dobu mi tolerovali, že místo v 6:00 přicházím mezi 6:15 - 6:30, pak ale začalo být nutné v těch 6:00 v práci být; tak jsem se domluvil se sousedem, že mě vždycky ráno dovezl do nedalekého městečka, odkud jel autobus, kterým jsem to na tu 6:00 stíhal (a od nás k němu žádný přípoj nebyl) a v sobotu nebo neděli mě vezl až k práci (protože ten autobus nejel). Naštěstí nám po cca roce nepřetržitý provoz zrušili.

1 0
možnosti
Foto

Martine, mně to dlouho procházelo. Pak mi to zatrhli, tak jsem na víkendové služby jezdil už v pátek a přespával, kde se dalo. Po pár měsících jsem se vrátil k pozdním příchodům a nikdo už to neřešil. Díky za čtení.

1 0
možnosti
Foto

Davide, díky za nahlédnutí k tiskařům!!R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Horste, rádo se stalo. Pěkný zbytek víkendu.

1 0
možnosti
Foto

...lhát jako když tiskne v tiskárně... to nemá chybu;-D To jsem zvědavá, jak Čárlí ten gordický uzel rozetne...R^R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, občas je to potřeba. Ona je jinak Orca brutálně upřímná. Krásná dívka v ryze mužském kolektivu. Čárlí má dilema a jak ho znám, tak to podělá. ;-DTo déjá-vu s ručníkem jsem měl před hodinou do třetice. Chtěl jsem svým svěřencům na zítřejší zápas upéct perník a neměl jsem olej. Zazvoním u sousedky a ... 8-o

2 0
možnosti

"Cáklej". Čeština je kouzelná nejenom v Tvém podání R^

2 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za čtení. Já ani jiný jazyk neovládám. Včetně toho v puse.

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.