Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za čtenářskou přízeň.

1 0
možnosti
Foto

Možná, že kromě titulu "best employee" aspiruje Čárlí i na nejzanícenějšího zaměstnance roku.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Pavlo, ani nevíš, jak rád tě vidím. Ujišťuji tě, že jsem si tu kombinaci zranění nevycucal z prstu. ;-D To se mi vážně stalo.

1 0
možnosti
Foto

Nechala jsem si tě k ranní kávě....dobrý!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mě anebo povídku? ;-D Doufám, že ti chutnala ... káva. Jitko, zdravím a přeji pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

J16a74n 43Š35i67k

26. 11. 2021 22:03

Zase dobrý, Davide...Krásný víkend

2 0
možnosti
Foto

Zase díky, Honzo, pěkný víkend i Vám.

0 0
možnosti
Foto

J36a42n 45P74r17a80ž17á42k

26. 11. 2021 20:02

R^Tak tuhle story budu sledovat;-D

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji a pozdravujte Ferdu a Zrzka.

1 0
možnosti
Foto

Nenudíte se tam, ani já se nenudilR^ Povedenej víkend přeju celé rodině, chlape!!

1 0
možnosti
Foto

Díky Horste, nápodobně - UŽ tedy: užívejte života.

0 0
možnosti
Foto

Jardo, komplet celé díky. ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS