Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Našla jsem tě až dnes, byla jsem odjeta :-)

Príma čteníR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Jitko, já bych byl bez tebe úplně ztracenej. ;-D

1 0
možnosti
Foto

To jsou teda zapletené zápletky. No jo, v životě to takhle někdy chodí. Tak hlavně aby Zahálka nadále nezahálel, aby mu Tichá neutekla s jiným zaměstnancem Eastern lowlands.R^;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, Tichá Eva nezahálí a Staníka si stále chválí. Zahálkovi se příčí drink, čeká ho další teambuilding. Zvládne ho jistě nohou levou, sdružovat se chce jen s Evou.

1 0
možnosti
Foto

Pane Petře, děkuji za palce a směr, kterým míří.

0 0
možnosti

I34v47a 33M66a43r31k85o24v94á

28. 10. 2021 21:39

Rozesmál mě už nadpis a pak to pokračovalo...R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Ivčo, moc díky. Tvůj smích mě těší.

1 0
možnosti
Foto

J96a18n 58Š75i96k

28. 10. 2021 9:44

Teda to jsou obraty a ta vybraná jména. Nejlepší je K....s...a! To jsem ještě neslyšel. Tvůj vynález? Jinak karma v den sváteční a hezký den :-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, díky, tady jsem se vyřádil. ;-D K....s...u mám od Červa, ale jestli on ji vymyslel nebo odposlech, netuším. Mimochodem ten příběh o popáleninách a omrzlinách se vážně stal. Zdravím na Moravu.

0 0
možnosti
Foto

Davide, už jsem v jeho diskuzi psal Martinu Ireinovi, kde píše nejen o husách, že ho pasuju na blogera tisíciletí. Teď l tomu přidám, že to samé přeji tobě!!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jardo, díky za čtení a pohodový čtvrtek přeji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.