Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivčo, díky za čtení. Právě jsem se vrátil z noční pochůzky hlubokým lesem (bez světla), na kterou mě vytáhl švára.

0 0
možnosti
Foto

Zdenko, díky za přízeň a "komentář" à la Bohunka. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Davide, velikost 45 ti závidím, v nynějším přebytku vody nepotřebuješ loď. Je dobré se psaním sám bavit, to zaručuje vždy úspěch u čtenářů. Umíš pobavitR^;-D

2 0
možnosti
Foto

Skorootče, díky moc, snažím se. Pohodový víkend tobě i celé rodině.

0 0
možnosti
Foto

J79a98n 96Š78i80k

9. 7. 2021 15:59

Ale tož. Naštěkat do boudy. Už jsem dlouho neslyšel tento skvělý obrat, protože ho používají jen skvělí pisálci :-) Hezký víkend Davide

2 0
možnosti
Foto

Tož Honzo, pisálek to já jsem. Zvažoval jsem jestli to není už moc, ale když se u čtení řepila i kamarádka, která před pár měsíci o miminko přišla, tak jsem to nechal v původním znění. Pěkný víkend přeji.

0 0
možnosti
Foto

Fräulein a přítel z Polska;-D. Krásné citace a jazykové obraty. Usmíval jsem se celou dobu.R^

1 0
možnosti
Foto

Jardo, to mě moc těší. Říkám si, že když se bavím při psaní, tak se snad bude bavit i čtenář. Díky za čtení.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, díky za čtení, úsměv a palec.

1 0
možnosti
Foto

Třeba by to mohl současně táhnout jak s Thelmou, tak i Luisou. Fraulein určitě potřebuje uvolnit nejen horkou vodou...;-);-DR^

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, díky za čtení. Kolegové tvrdí, že v těch termoskách je živá a mrtvá voda. Akorát si nejsem jistej, kterou ochutnala slečna Voženílková. Jo a já mám boty velikosti 45, takže Xaver nebyl marnej. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.