Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, díky moc, to mě těší. Přeji pěkný víkend do té druhé Třebové. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, díky. Řekl bych že z toho bude typická snítilovka. ;-D Bizarní, ujetý, trapný. V mé první rachotě jsem se takhle zapletl 4x a od té doby vím, že co je ve firmě není pro mě.

1 0
možnosti
Foto

Tak typický snítilovky jsou přesně to, na co se vždycky při zahlédnutí vašeho jména těším, čili za mě dobrý. :)

1 0
možnosti
Foto

Vážné vztahy na pracovišti, to je trochu hazardní hra..., ale nabízí se zajímavá zápletka. Bude z toho šejkspýr nebo agátakristý?R^;-):-)

2 0
možnosti
Foto

Zdenko, Váš palec vždy rád vidím. Díky moc.

0 0
možnosti
Foto

J43a88n 97Š16i54k

25. 6. 2021 10:23

A nálada je výborná :-) A to je dobře Davide, protože dneska je to potřeba...Měj se fajn a užij si víkend

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzo, díky moc za čtení a komentář. Jak píšu níže: víkend bude náročný. V sobotu rachota, v neděli vezu kluky na poslední turnaj v hokejbale a v pondělí na první z pěti prázdninových campů. Užívej života.

0 0
možnosti
Foto

David umí, šup s ním na blogerskou špici! Píšeš líp jak TORNÁDO!!R^;-D POvedenej víkend bez TORNÁDA!!

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Horste, já jsem spíš na chvostu pelotonu. Když jsem viděl ty následky tornáda, tak jsem si říkal, že to chce nějakou oddechovku. Víkend bude pracovně turnajový. Ať se daří.

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D

Tyhle trapasy jsou nejlepší R^

Skvele napsaný... :-)

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, díky. Kolega je na tyhle kecy expert, ale tentokrát narazil. 8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.