Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Práce ve školství je nuda. My na takovéhle blbinky nemáme čas.;-);-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Pavlo, my si na blbinky vždycky čas najdeme. I když nás ty normy tlačí, tak to není důvod k pláči. Díky, že jsi se zastavila. Pěkný večer a víkend k tomu. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, díky moc. Pěkný večer v Moravské. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, tak se skutečně jmenuji. ;-D

1 0
možnosti
Foto

J40a14n 38Š42i31k

13. 5. 2021 16:27

Pane, pojďte si hrát. Polibte mi...! Mlask a jedem! To je moje oblíbená hláška, ovšem vidím, že konverzaci mezi medvídky jsi nepatrně vylepšil ;-D Nezklamal jsi. Měj krásný večer Davide

1 0
možnosti
Foto

Honzo, to jsem rád. Nevylepšil jsem ji ovšem já, ale můj starší kolega, co mě zaučoval. Večer mě čeká rozepsaná povídka, takže si budu namáhat mozkové závity. Opatruj se.

0 0
možnosti
Foto

Davide, to je radost chodit do práce. Teď jsme tady měli tři vnoučata kolem šesti let i s rodiči, kteří jim neutáhli uzdu. K tomu mezi nimi řádila rotvajlerka i slepý a hluchý labrador. je co uklízet... ToběR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, než tohle uklízet, tak je lepší se uklidit do rachoty. Tobě VELKĚ DÍKY za čtení a komentář.

0 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, díky za čtení a úsměv.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.