Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J94a86n 63Š22i42k

16. 4. 2021 10:37

Moc hezké. Držím palce, ať to tak vydrží i do budoucna. Naše město patří mezi hokejové a znám několik kluků, kteří skončili v pubertě z různých důvodů, třeba měli zranění a báli se dál hrát, nebo je to nebavilo. Někdy záleží i na tom, jak je vedou trenéři, u některých bohužel funguje protekce a když mladí kluci vidí nespravedlnost, některé to zlomí. I ti co skončili však bývají většinou v dalším životě úspěšní. Každý sice nemůže být Jágr, ale vlastnosti vybudované sportem v mladém věku, se později pozitivně projeví. Spíše se kazí starší hráči, bohužel alkohol a krátká sláva, která zdvihne jenom ego, se většinou pozitivně neprojeví. Měj se Davide a díky za nakouknutí do Tvého života :-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzo, napsal si to přesně. Bohužel právě díky té nespravedlností a protěžování je náš hokej tam kde je. Kluci alespoň mají díky sportu fyzičku a ví, že nic nedostanou zadarmo. Všechno si musí odmakat. A největší plus jsou kamarádi, které zde našli. Pěkný den.

1 0
možnosti
PL

Krásné rodinné povídání i pokoukání R^ Ať se vám všem daří i nadále.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, moc díky. Když se budou snažit, tak za 10 let bude pokračování David a Goliášové 2. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ti se vám oběma POVEDLI, já chtěl kdysi jedenáct synů a konkurovat KLABZUBÁKŮM, při druhé dceři jsem to vzdal. 11 kluků bych ale určitě neměl tak rád jako dvě dcery. Familií Snítilý přeji pokračování v této jízdě!R^R^R^R^:-):-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, já měl slíbený tři děti za dům, takže Majky je vlastně prostřední syn ... akorát, že jsem se nedočkal toho nejmladšího. :-P V dnešní době je přiměřený počet jedno dítě ... na dvě rodiny. ;-D

0 0
možnosti
IM

I66v47a 35M32a23r53k96o74v17á

15. 4. 2021 18:25

Pěkná regionální reportáž, Davide;-)R^ Kluci jsou prostě šikovný a ty jsi právem hrdý fotrR^;-D:-).

3 0
možnosti
Foto

Ivčo, mám z nich radost, ale moc nechválím. Spíš je nabádám, ať ještě víc trénují.

0 0
možnosti
Foto

Šikovní synci!R^ až na ten nápis na dresu.;-D Na Rangers jsem poslední dobou nějak alergická:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, tak to mi vůbec nedošlo ;-D a zároveň se nedivím. Ale neboj, to jsou jiní Rangers ... český, co kopírují ty americký z New Yorku.

1 0
možnosti
Foto

Rozšířila jsem si obzory, vůbec jsem netušila, že existuje hokejbal. U nás v rodině vládnou bojová umění, lezení, šplh (tedy dcery; já maximálně umím lézt na nervy;-)). Šikovní chlapci, pěkná fotoreportáž!R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Pavlo, já nic z toho taky nehrál, ale jsem rád, že si našli něco co je baví.

2 0
možnosti

Davide, moc hezký článek.

Pěkně jsi projel Majkyho kariéru.

Moc mu přeju ať má možnost vynikat i nadále. Má velkého sportovního ducha, patrně byl zrozen pro hokej, a má vynikající zázemí.

Tož Majky, hodně plných lapaček!:-))

3 0
možnosti
Foto

Marie, díky za čtení a komentář. Dokud to kluky bude bavit, tak je v tom budeme podporovat. Rozhodující bude asi puberta. 8-o

2 0
možnosti
ZS

Šikovní mládenci, pro ně i pro pyšného tatíka R^

2 0
možnosti
Foto

Zdenko, moc děkuji a přeji pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

To je pecka! !8-o:-)

Oba jsou sikulky. R^

Do toho! Do toho! (nebo co se skanduje) heja, heja

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, díky moc za nákuk. ;-) Šikovný jsou po mamince.

1 0
možnosti
MV

tyyyyyyyyyyyyyy jooooooo! slusnej oddíl HC Snit Ily! moc zdravim a gratuluju

3 0
možnosti
Foto

Marku, moc Vám děkuji a gratulaci vyřídím. Pěkný zbytek dne.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 17,21
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.