Diskuse

Vítr ze severu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Davide, proto já se pokoušel v mládí ženám vyhýbat, nechtěl jsem jim dát tuto příležitost. Tobě za veršeR^

1 0
možnosti
Foto

A svou lásku věnoval různým sportům...

1 0
možnosti
PL
Foto

Pavle moc Vám děkuji a užijte si se ženou (pro kterou píšete poezii) Velikonoce.

0 0
možnosti
Foto

Davide, moc hezky napsaný;-)R^pěkné svátky přeju!

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc díky a krásné Velikonoce vinšuji.

0 0
možnosti
Foto

Davide, lepší když tě opustí ještě v mládí ;-D stihneš najít další.

Ne, teď vážně, mrzí mě tvoje zkušenost.

Měj se fajn. :-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, díky. Doufal jsem, že to ve finále vyzní optimisticky. Pro jedno nafrněný kvítí ... ;-) Takovou zkušenost (že vsadí na špatného koně, klisnu) má asi každý. Užij si Velikonoce.

0 0
možnosti
IM

Jojo, láska má mnoho podob;-DR^ Pěkný dny, Davide:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivčo, je to tak. Tobě pěkný dny i noci ;-D a užij si Velikonoce.

1 0
možnosti
Foto

Paní Vlasto, moc děkuji za čtení a palec mířící vzhůru. Přeji pěkné Velikonoce.

1 0
možnosti
Foto

Do prvního máje mnoho času zbývá

ta co lásku hraje, leccos v sobě skrývá

snad že hodně dává, ještě více bere

a její tvář pravá na povrch se dere

fakt že slušný chlapi maj to zkrátka těžký

když jim dojdou prachy, musí chodit pěšky

a když brzký konec velký lásky tuší

jdou s hlavou odkrytou, nazí a bosí

jdou pouští a vichřicí, už neslyší kosy

věčný máj vzal za svý, stejně tak slzy rosy

teď už jen zoufale na dveře buší a marně prosí, prosí a prosí...

4 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc děkuji za báseň, ty nikdy nezklameš. ;-) Smekám svou šedivo-modrou čapku a přeji Ti klidné Velikonoční svátky.

1 0
možnosti
Foto

J23a21n 67Š10i41k

3. 4. 2021 18:31

Po lepším zrní prahnoucí pipka...To je tak...Originální, výstižné. Moc se mi to báseň líbí. Krásné svátky Davide

1 0
možnosti
Foto

Honzo, jak píšu níže, částečně jsem se inspiroval vlastními zážitky, ale taky mi posloužili, takové ty pseudocelebrity bažící po luxusu. Krásné svátky celé tvé rodině.

0 0
možnosti

Dala bych jí i název: novodobá.

Jo, pěkně ti to píše, Davide.

Díky!

3 0
možnosti
Foto

Marie, já děkuji tobě za podporu a přeji Ti klidné Velikonoce.

1 0
možnosti
PK

Někteří autoři píší na základě své vlastní zkušenosti, snad to nebyl váš případ...?

1 0
možnosti
Foto

Petře, moc Vám děkuji za čtení a komentář. Abych Vás uklidnil, báseň je autobiografická jen částečně. V mém případě to byl mladý milionář, kvůli kterému jsem dostal kvinde. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 17,21
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.