Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J98a63n 91Š78i43k

21. 3. 2021 17:30

Kosmetička podlahových krytin je skvělé české synonymum ;-D Už jsem ho dlouho neslyšel. Krásný nedělní večer

1 0
možnosti
Foto

Honzo, též mám rád tu novodobou slovesnou tvořivost. Asistent posledního stupně zní mnohem líp než poskok. Měj se a těším se, až se vrátíš k psaní.

0 0
možnosti
PL

Zápisky jsem si přečetl s malým zpožděním, ale stále si zaslouží R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, moc Vám děkuji a přeji pěkný zbytek dne.

0 0
možnosti
IM

;-DPěkný! Ty máš prostě tu svou práci rád, a to je parádaR^

1 0
možnosti
Foto

Ivčo, díky moc. Je to tak a je to tak lepší, když už tam mám strávit třetinu života.

0 0
možnosti
Foto

Davide, větší sranda asi bývá jen v ústavu pro choromyslnéR^;-D

2 0
možnosti
Foto

Horste, zatím nemám zkušenost pro srovnání, ale občas si jak v ústavu připadám. Opatruj se, skorootče.

0 0
možnosti

To je tedy rachot(a), pane autore! Radost dělat v tiskárně. Určitě tam není nuda.

A co je to, prosím, vlčící roztok?:-)))) To je z vlků?:-))))

Moc hezky je tento díl napsaný, Davide!

2 0
možnosti
Foto

Marie, díky moc. Vlhčící roztok (zjednodušeně řečeno) zajišťuje, že netisknoucí místa na tiskové desce zůstanou bez barvy a na ofsetovou gumu se přenese jen barva z míst tisknoucích. Z guma se pak barva přenáší na papír.

1 0
možnosti
Foto

Šárko, díky za čtení, palec, úsměv a vůbec ...

1 0
možnosti
Foto

I mistr tesař se někdy utne. My byli hlavně zaskočeni tou otevřeností při prvním setkání. 8-o

1 0
možnosti
Foto

U tvého svěžího humoru si vždycky odpočinu. Dneska byl náročný den: nejdříve jsem ve své třídě jak Lev bila o mříže, sondovala, co jsou "hrdobce", pak jsem zjistila, že maturanti netuší, na které polokouli leží Nový Zéland a završila to pádem do Vlčí jámy (meziválečná psychologická próza) a stále ještě v naději se zeptala třeťáků, kdo je uzurpátor. Takový normálka den v online rachotě.;-D

R^Přeji ti hezký víkend, Davide.

1 0
možnosti
Foto

Vlčí jáma byl skvělý film.R^ knížka nevím, tu jsem nečetla.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.