Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Zuzano, moc děkuji za čtení a přeji pěkný den.

0 0
možnosti
Foto

V péčkových filmech mám spíše mezery, ale o papírování vím leccos - nejhorší je proškrtávání nevyplněných kolonek! U nás dokumentace bohužel prochází podrobnou analýzou, vždycky dostanu dlouhý seznam reklamací.:-P

Francis Scott Rumburak mě pobavil.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, já to péčko ze 70. let znám spíše z vyprávění, ale tenkrát v amoku to ze mě vylítlo. Takhle napsaný, vzhledem k okolnostem, mi to přišlo vtipný, ale ne každý to ocenil. ;-OU nás v dokumentaci neprošlo ani, když jsem na místo Tichý, Snítilý, Bednář použil "hokejovou sbornou" Tichonov, Snítilov a Bednarenko. Pěkný večer.

1 0
možnosti
Foto

Příběhy ze života jsou super R^ a v tvém podání... No co na to říct ;-)

2 0
možnosti
Foto

No, jen to řekni ...? ;-D Bohunko, díky na čtení a komentář. Pěkný večer.

1 0
možnosti
MV

Sigmung Siffredi...!

1 0
možnosti
MV

sigmund - enšuldigung

1 0
možnosti
Foto

J70a89n 18Š16i38k

12. 3. 2021 15:55

Davide, ze všech těch figurek...Je nějaká Ty? :-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, některé mé vlastnosti zdědil Čárlí (hlavně tu vyřídilku ;-O a časté úrazy), ale má i něco z mých kolegů. A trošku té mé DNA má i Marťan.

0 0
možnosti
Foto

Horste, a víš, že jo. ;-D Mě to pořád ještě baví. I když na výroky některých kravaťáků občas nelze reagovat jinak než: no, ty se mi snad zdáš? A "dodržování " určitých nesmyslných nařízení je noční můrou. Pěkný den.

0 0
možnosti

Davide, tenhle natur "přenos" z tiskárny, tedy provozu, byl skvělý nápad. Moc dobře se to čte.

1 0
možnosti
Foto

Jak by řekla Simona Stašová: teda, dalo to příšernou práci. Přitom taková blbost, co?

1 0
možnosti
Foto

Davide, víte, co by mě zajímalo? S jakým časovým odstupem tyhle (skvělé) věci píšete. Jestli tam třeba někdo z těch lidí stále pracuje a případně se to k nim dostane. Protože to by mohl být velmi zajímavý nářez a jistě by to ega mnohých neustála. To všechno samozřejmě za předpokladu, že vy už tam nepracujete, neboť málokdo by si chtěl kálet tam, kde jí, že ano. :)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, jsou to zážitky za takřka 20 let. Ty historky jsou skutečné, jen ty postavy jsem všelijak namixoval. Takže se nedá s určitostí říct, že ten je ten a ten zas tenhle. Tak zlomyslný zase nejsem. Na druhou stranu, Ti kdož zde pracují "předobraz" často poznají a už ho oslovují jménem literární postavy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.