Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Davide, ty jsi prostě démon!:-)))

To je, panečku, počteníčko.

A kdybys ještě do toho vložil covid, vládu a očkování, tak máš plnou diskuzi:-))))) (to je samože ftip:-)))

1 0
možnosti
Foto

Marie, díky moc a nenaváděj mě k nepravostem. ;-D Já jsem jak švec ... držím se svého kopyta. Radši dám báseň než politickou agitaci.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, nemůžu jinak než s Vámi souhlasit. Děkuji za čtení a přeji pěkný večer.

1 0
možnosti

Synátor odebírá Montanu a teď jsem tam zrovna četla jedním dechem článek o Zorce Prachtlové. To byla krásná ženská a excelentní lezkyně... Dobře ti to píše, Davide:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ivčo, Montanu jsem též hltal když jsem lezl. Zorka Prachtelová to byla legenda. Jiná liga. Takovým jsme my netalentovaní amatéři nesahali ani po lezečky. Stejně tak Čoudkovi. Přeji pěkný večer.

0 0
možnosti
Foto

Já si tvoje povídky vždycky musím naporcovat, ale pak si je vychutnám.;-) Náborový dotazník na nového parťáka k lezení mě pobavil (nejen ten);-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, jsem rád, že si porcuješ povídky a ne jejich autora. :-P Cesty Páně a na laně jsou holt nevyzpytatelné. Příště rozeberu jak muž pozná, že našel tu pravou. Pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

J23a26n 75Š92i34k

5. 3. 2021 22:37

Mobby Dick - máš opravdu neotřelé nápady ;-D Hezký víkend

1 0
možnosti
Foto

... a to zase jo. Kolikrát sám žasnu, co se mi v té makovici vylíhne. 8-o Honzo, víkend bude pracovní, ale včera jsme se v rachotě hodně nasmáli, tak doufám, že se ponese ve stejném duchu. Hezký víkend i tobě a sbírej síly.

0 0
možnosti
Foto

Davide, díky za nahlednutí do různého lezeníR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky moc. Jde hlavně o ty vrcholy. Někdy ti vysvětlím, jak se leze spára na žábu a jak na sokolíka. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, díky za čtení a úsměv.

0 0
možnosti
Foto

Marku, já myslím, že kýžený efekt by se mohl dostavit i ve vodních nádržích Věstonická, Šance, Karolinka, Staviště, Těšetice, Naděje a Kateřina. Ale Rozkoš je jen jedna. Díky moc za čtení.

0 0
možnosti

Staviště! tak v tom jsem jeste neplaval....

1 0
možnosti

... why does my heart....

A je úplně jasný, že erekce v česky podprůměrně teplých vodách v nádržích může přijít jedině na Rozkoši

Zdravím!

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 17,15
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.