Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velmi pobavilo, Davide, mám ráda příběhy, které by se mohly stát i mně :-)...;-)

2 0
možnosti
Foto

Ireno, díky moc za čtení. Ano ten příběh je universální. Přeji pěkný den.

0 0
možnosti
Foto

Jitko, díky za čtení a komentář. Přeji pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

Jako bys nakukoval ke mně do šatníku! Ale já fakt nemám co na sebe, protože v ani jednom z outfitů nebudu vypadat o deset let mladší nebo jako ta modelka z lajfstajlových časopisů. Pořád to budu jenom zase já!

Moc pěkný počteníčko, Davide. Hezký víkend přeju.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, já myslím, že plná skříň co se na první pohled jeví jako poloprázdná je hodně rozšířený fenomén. ;-D Něco jako Bermudský trojúhelník, jenže v ní se neztrácí lodě, ale oblečení. Oni ani ty modelky nevypadají v reálu tak dobře jako na fotkách. A doma mají poloprázdné šatny o rozloze 100 m².

1 0
možnosti

I44v86a 62M58a89r56k42o91v67á

19. 2. 2021 21:41

Když otevřu skříň, tak nikdy nevím, jestli nemám co na sebe, nebo jestli tolik hader v životě nemůžu unosit. ;-D Pěkný článek, mužiR^

1 0
možnosti
Foto

Ivčo, díky moc. B je správně. Musíš mít pár základních kousků a k nim vhodně kombinovat ostatní kousky garderoby. Nenakupovat ve spěchu a nedat na rady prodavačky, které jde jen o provizi atd. Tak schválně ... jsem módní guru a nebo jsem si pečlivě nastudoval podklady. ;-D

1 0
možnosti

Jo, jo, Davide, moc pěkně skládáš písmenka vedle sebe.

Pěkně se, tak hezky plynule, čtou:-)

Díky za blog ze života!

(bez covida:-))

1 0
možnosti
Foto

Marie, díky. Vzhledem k rychlosti s jakou (dvěma prsty) píšou, je to opravdu skládání písmenek. Covid je jen v pozadí (distanční výuka a zavřené obchody). Pěkný večer přeji.

1 0
možnosti
Foto

:-) mám pocit, že odposlouchavas za nasimi dveřmi. ;-D;-D povedený příběh ze života.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, tak teď jsi mě odhalila. Nebo jsi odhalila, že je to ve všech domácnostech víceméně stejné. Díky za čtení a dávej bacha co (a kolik toho) nakupuješ. Pěkný večer.

1 0
možnosti

tohle a dalsi jsou ty "mysteryja" zivota! u Vas si vzdycky počtu! pekny dny preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, pochvaly od takového mistra slova jako jste Vy si velice vážím. Vám taktéž pěkné dny, týdny a měsíce.

0 0
možnosti
Foto

Davide, tady jsi dokázal že život opravdu není jednoduchý hlavně pro ženy;-DR^Povedený konec týdne přeji celé rodině!!

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky za čtení a komentář. Tyhle drobné šarvátky jsou kořením nejednoho vztahu. Já si víkend budu užívat v rachotě, ty si ho užívej v kruhu rodinném.

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.