Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Nadšenci. nebo snad šílenci?

R^

1 0
možnosti
Foto

Zdenko, řekl bych že šílení nadšenci. Díky za čtení.

0 0
možnosti
Foto

Nejvyšší hora, na kterou jsem kdy vylezla (po svejch, lanovka se nepočítá), byla Sněžka. Úplně stačí. ;-)

Napínavé čtení, ale mrazí mne z toho. Prostě takový mountain-thriller. Ale jste borci.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, jak byl (jak píšu níže) nejvýše na Mont Blancu (taky to byl slušnej thriller;-)), ale super dobrodružství jsme zažili i na těch nižších a méně známých vrcholech: Grossglockner, Dachstein, Piz Bernina, Monte Rosa, Dom. I když už lézt nemůžu, tak k horám budu pořád s obdivem vzhlížet. Díky moc za čtení a přízeň.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc díky a pěkný večer přeji.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

Karma za napsání a jedna za odvahu, jedna za omrzliny, další za lásku k horám :-)

Davide, ty vole 8-o:-)

Hory ano, ale v létě.

1 0
možnosti
IM

I80v77a 94M35a17r10k17o88v87á

17. 1. 2021 10:24

Teda, tohle dobrodružný čtení mi připomnělo, když jsem zamlada sledovala v telce černobílý dokumenty o výstupu na Kádvojku a Annapúrnu. Fascinovalo mě to. A vy jste měli štěstíR^ i odvahuR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Ivčo, pamatuji se, že jsem jako kluk na základce fascinovaně v noci zíral na Velké himalájské dobrodružství a později hltal všechnu možnou literaturu (Messner, Rakoncaj). Mont Blanc a pár dalších čtyřtisícovek byl můj strop. Do těch velkých hor jsem se bohužel nikdy nedostal. Díky za čtení a přeji Ti krásný zbytek víkendu. :-)

1 0
možnosti
Foto

Máte můj obdiv, víc na to říct neumím. Snad ještě módní "wow".

1 0
možnosti
Foto

Pavle, moc Vám děkuji za čtení a komentář. To jsme byli ještě (relativně) mladý a blbý. To první už neplatí.

1 0
možnosti
Foto

potřebovali byste na ...:)))

Tatry s tátou, táta v Tatrách čtyřicetkrát a zná každý šutr... tak všechno to chápu...jen ta zima. A Gerlach... blázni blázniví. Krásně napsáno.R^ Bože tedy fakt neuvěřitelně pěkný:)

1 0
možnosti
Foto

Radko, chápu Vašeho tatínka, hory jsou láska na celý život. Já radši spoustu zážitků doma zatajil (a počkal až je vyžvaní kamarádi). Kvůli nemoci už bohužel (nebo bohudík;-)) na takové šílenosti musím zapomenout. Ale jak jsem říkal tenkrát: palec mi vzít můžou, ale ty vzpomínky mi nikdo nevezme. Moc děkuji za čtení a přeji pěkný večer.

1 0
možnosti
Foto

Davide, jste NEZMAŘI! Smekám své pomyslné sombréro! Já byl nějaký DRAUFGÄNGER (říkali o mně Čechoslováci i Němci), ale tohle je na ŘÁD PRÁCER^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Opovážlivý Horste, Nezmaři jsou hudební skupina my byli spíš duo „Kréťanů" (nemůžu to napsat na plná ústa). ;-)

0 0
možnosti

Tohle už tak optimistické tedy není. Ale dobře napsané, to jo.

Jen snad...ty fotky přírodní jsou o mnoho hezčí než ty nohy:-)))

1 0
možnosti
Foto

Marie, jak říkal kupříkladu Zdeněk Hrubý: zážitek nemusí být příjemný, hlavně když je intenzivní. Ze svých nohou mám samozřejmě mindrák ... nejsou nijak krásné.;-D

1 0
možnosti
Foto

J34a36n 29Š41i42k

16. 1. 2021 17:16

Paráda Davide. A skvělé fotky. Teda myslím ty hory :-) Závidím. Hezky závidím. Krásnou sobotu

2 0
možnosti
Foto

Honzo, moc díky za čtení a komentář. Ano ... fotky hor jsou krásné. Ty dva joudové to tam vyloženě kazí. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.