Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J90a90n 69Š95i53k

30. 12. 2020 10:18

Jo, jo, s plnou šampuskou se špatně kráčí :-) Úsměv na rtu jako vždy Davide, krásný den přeji

1 0
možnosti
Foto

Honzo, díky. A s prázdnou jsem všem jen pro smích. ;-D Ale zase ten záchod byl jen můj, nikdo jiný už ho nemohl použít. Krásný den i tobě.

0 0
možnosti
RE

PobaviloR^ Připomnělo mi, jak jsem kdysi udělal řidíčák na náklaďák s jedním okem:)

1 0
možnosti
Foto

Pane Romane, děkuji za čtení. Jedno oko bohatě stačí. ;-) Před Vámi už to zvládal s jedním okem a více vozy třeba takový pan Žižka Jan.

1 0
možnosti
Foto

Na preventivní prohlídky se u nás zásadně chodí v pracovní době (ona ta naše doktorka ani jindy neordinuje) - no asi to bude i tím, že nemáme noční šichtu (ještě to tak8-o). Pěkná historka z rachoty! R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, u nás už taky. ;-D Ale dřív tomu tak nebývalo. Děkuji za čtení a komentář a přeji pěkný zbytek večera a roku a ... tak dále.;-)

1 0
možnosti
Foto

Milý SKOROSYNU, dneska mě na Fb jakýsi SKOROSYN blafoval, že je krásnou dívkou a já jsem požádal oba o přátelství. Tak jestli jsi v tom neměl prsty Ty, sežeru prošlý bramborák ze štědrýho. Jinak blogR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Milý SKOROOTČE, já se k té krásce čas od času přifařím. Žádost se mi tam zatím neobjevila, ale já tomu rozumím jak koza petrželi. Musím se zeptat černovlásky, jestli mi funguje správně.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

... pořád nechápu, kde je problém ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc díky za přečtení a komentář. Pěkný večer přeji.

0 0
možnosti

V tý rachotě ale musí být zábava!:-) Takové veselé pracoviště, že?

Tyto blogy se čtou obzvlášť dobře.

Díky za jiné téma než covid, Davide!

3 0
možnosti
Foto

Marie, trávíme tam skoro třetinu života, tak přece si z toho nebudeme dělat pakárnu. Občas je tam i neveselo.

2 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji a přeji pěkný podvečer.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.