Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak to, že jsem si vás všimla až dnes? Za mě R^ a budu vás sledovat ;-)

1 0
možnosti
Foto

Nejste první kdo se takto ptá. ;-D Moc děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Zdenko, moc, moc díky.

0 0
možnosti
IM

I87v64a 52M95a59r61k80o12v78á

5. 12. 2020 17:08

Nezapomenu na kultovní hlášku, se kterou přišel jednou synátor domů od kamaráda. Dědeček toho kamaráda se na ně nějak zadíval a pak si posteskl: "Jó hoši, vaše těla a moje zkušenosti, to by bylo!";-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Ivčo, tak to je přesný.;-) Já si taky kolikrát říkal, kdybych tenkrát věděl co vím teď, tak se mnou ta či ona tak nevyběhla.

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji a všechno nejlepší k Vašemu dnešnímu svátku.

1 0
možnosti
Foto

R^ Hezky se mi to četlo. A paní léčitelka samozřejmě pravdu nemá. V těle muže i stárnoucího je potřeba stále obměňovat tekutinu. A i když se to mladým holkám zdá neuvěřitelné, tak čím starší, tím... Nemám odvahu dokončit předchozí větu, tak možná to zkusíte Vy. ??

1 0
možnosti
Foto

Paní Jarmilo, Vaše slova jsou balzám na duši. :-) Mladistvý elán je krásná věc, ale zase ty léta zkušeností. Dokončit větu si troufnu ... čím starší, tím větší pravděpodobnost infarktu. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Davide, přeji ti, abys byl dnešní noc úspěšný!!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky, tak jsem se ptal ... a prej se mám jít bodnout. Tak to vypadá maximálně na bílý sex.

0 0
možnosti
Foto

No od středy do neděle by měl pacient zkoušet, které dva dny v týdnu jsou pro jeho zdraví nejlepší. Takovou radu léčitele nelze brát na lehkou váhu.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, já si z těch rad vždycky vezmu jen ty, co mi vyhovují. A záleží mi na tom, aby žena vypadala svěže.;-D

1 0
možnosti

Koukám, že i Jana zaujala ta indiánská nabídka kuřiva:-)))

Ale povedené a čtivé je to celé.

Konečně zase normální blog!

Davide, díky!

2 0
možnosti
Foto

Marie, vždyť o tom psal už Karel May. Vždy když bylo potřeba zakopat válečnou sekeru, kouřila se dýmka míru. A od indiánů jsme to převzali mi bledé tváře.

1 0
možnosti
MB

Tedy... říkáte týden? Bezva. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Paní Markéto, děkuji za čtení a komentář. Pokud Váš dotaz směřuje k další povídce tak ano. Pokud Vás zajímá jak dlouho musí trvat ta omlazovací kůra, tak týden je málo.

1 0
možnosti
Foto

J86a17n 70Š26i33k

4. 12. 2020 16:44

Hmmm, to bylo velmi zajímavý, Ty jedna Dýmko míru ;-D Měj krásný víkend nabitý orgasmy (ne suchými)

1 0
možnosti
Foto

Jane, díky za čtení a komentář. ;-D Počkej příště ... to bude teprve divočina. Též přeji pěkný víkend a sleduj tváře žen. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.