Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, moc Vám děkuji za čtení a palec.

0 0
možnosti
Foto

J51o76s84e22f 32B36á86r55t67a

28. 11. 2020 12:41

V kontextu s vašim blogem si říkám, že jediná reklama, která mě oslovuje je Astrarex. (Věk, nevěk).

2 0
možnosti
Foto

Pane Josefe, nemáte na mysli modelky a podprsenky Astratex? Když se mi většina krve nahrne dolů, tak je logické, že je mozek ochuzen. Děkuji za čtení a komentář.

1 0
možnosti
Foto

Davide, v případě nutnosti si tě budu adoptovat. Teď Ti přeji konečně narazit na felčara, kterému se podaří odhalit to tajemství v tvém těle! R^ Přeji též nekomplikovaný konec a začátek týdne!!

2 0
možnosti
Foto

Horste, Vy jste rodina samých hezkých a zajímavých lidi, tam by bylo hned poznat, že jsem adoptovanej. ;-D Pomáhá mi akupunktura a když je nejhůř tak mám po ruce injekce. O obojím bude řeč v příští povídce. Nejstarší můj příteli, přeji Ti krásnou sobotu i neděli.

1 0
možnosti
Foto

Velmi vtipně napsané!! Není sranda dělat humor a ještě v takové indispozici... přijdu zas... vyplatí se přijít pro úsměv.R^

2 0
možnosti
Foto

Paní Ireno, moc děkuji. Moje životní krédo je: sranda musí bejt i kdyby fotra věšeli. Takže tak. Ještě mám teda jedno, ale to nelze citovat. To by mi smazali příspěvek.

1 0
možnosti
Foto

Docenta Chocholouška beru do úst v poslední době poměrně často. No vzhledem k tomu, že bydlím cca 5 minut chůze od slavné psychiatrické léčebny Bohnice, tak si říkám, když bude nejhůř...

Nějak mne při čtení tvého tragikomického příběhu napadla slova zmíněného docenta: "To víte, stále kvoká, stále kvoká..

Držím palce, ať se tvé zdravotní patálie třeba časem zlepší, nebo ať se alespoň zlepší komunikace s ošetřujícím lékařem.;-):-):-)R^

4 0
možnosti
Foto

Pavlo, díky moc nejen za čtení. Tohle byla opravdu tragikomická fraška, nic horšího jsem ve spojitosti s léčbou asi nezažil. A že jsem toho zažil hodně. ;-D Beru to tak jak to je a pořád bojuju, protože nejhorší je rezignovat. Dnes to byla taková odbočka. příště bude zase povídka. Pěkný večer.

3 0
možnosti
Foto

Marie, myslím, že žije. Možná i díky tomu, že už jsem k němu víckrát nešel. Radši jsem si počkal na toho svého.

1 0
možnosti

A ten doktor? Ještě žije?:-)))

Pokud ano, tak jsi dobrý, Davide.

2 0
možnosti
Foto

J55a77n 23Š70i47k

27. 11. 2020 16:02

Hypochondře! Že tys to celé dělal jen kvůli tomu výstřihu ;-D

4 0
možnosti
Foto

Jane, kdybych věděl jak má služby, tak kolabuji častěji. :-P

3 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 17,21
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.