Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdenko, díky moc za přízeň.

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moc Vám děkuji za přečtení a komentář.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuji Vám za přečtení.

1 0
možnosti
Foto

Asi jsme s Drew příbuzné. Siroty po ní zůstaly si pamatuju třicet let, ale vybavit si, co bylo včera nebo před pěti minutami, už mi dělá trochu problémy. Zatím to maskuji léty praxe, takže kiksy způsobené výpadkem paměti vždycky nějak okecám. ;-) V příštích deseti letech se snad mladej nějak zapracuje, tedy pokud se Čárlí nenaučí házet předměty stejně dobře jako šiškami.R^;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, neboj se nic, to je celkem rozšířený "fenomén." Já si pamatuji vítěze Tour de France 70 let nazpátek, ale co mi řekla žena před týdnem, už se mi dávno vykouřilo z hlavy. Jinak předobrazem Šebesty je několik mladých (i starších) adeptů tiskařského řemesla a žádný z nich nevydržel.

1 0
možnosti
Foto

Davide, to o té tyči jsem slyšel prvně na vojně z úst budoucího nejlepšího kamaráda Harryho od Teplic v roce 1958. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, tak to já si to takhle přesně nepamatuji, ale předpokládám, že to nejspíš bylo na praxi v Litomyšli.

0 0
možnosti

Tý jó, Davide! Ten text jsem doslova vcucla očima:-)))

A zase se ujistila, že o tiskařině vím houby:-))) Je to machrovina.

Díky moc!

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Marie, to jsme na tom stejně. ;-) Tiskař nikdy nemůže říct, že všechno umí a zná, protože jsou věci mezi nakladačem a vykladačem, které i zkušeného zaskočí.

1 0
možnosti
IB

Zdravím Vašeho Šebestu a přeji hezkou neděli:-)

1 0
možnosti
Foto

Ireno, moc děkuji, vyřídím mu to až bude při smyslech. Momentálně je zmaštěnej jak papír od sekaný. Pěknou neděli i Vám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.