Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Zdenko, moc Vám děkuji a jsem rád, že ten palec stále ještě míří vzhůru.

1 0
možnosti
IM

I46v98a 58M64a49r11k87o16v40á

25. 10. 2020 8:11

Ještěže se Sýkora nejmenoval třeba Kukačka... Pěkný, Davide;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ivčo, teď jsem vyprskl smíchy. Kukačku tam taky máme. I když je to jen přezdívka.

0 0
možnosti
Foto

J40a47n 84Š41i56k

24. 10. 2020 21:13

Tedy ta Šebestová od Macha...To byl originální obrat a originalitu vždy cením. Je jí strašně málo. Na místním blogu šeď. Myslím, že 80% článků by mohlo mít stejný titulek, když už má stejný obsah...Děkuji a měj se hezky

1 0
možnosti
Foto

Jane, moc děkuji. Ještě že je tu ta malá skupinka lidí (do které tě řadím) která kráčí proti tomu hlavnímu proudu. Já těch 80% článků radši ani nečtu. Pěkný zbytek víkendu.

0 0
možnosti
Foto

Tušila jsem, že 5S bude něco se sexem, pěkná aliterace. R^;-D Tak hlavně ať jim to v rachotě stále rachotí a nemusí vypnout stroje.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Pavlo, co si pamatuji, tak ty taky občas klameš tělem ... tedy názvem. ;-) Ono i na ten sex občas v rachotě dojde, ale na ten má čas spíše vrchnost než dělníci.

1 0
možnosti
Foto

Davide, pokud možno se tě snažím sledovatR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky, já taktéž. A jenom přátelské upozornění ... stalking je trestný. ;-D

0 0
možnosti

No jo, Davide, to je počteníčko!

Už se těším na další.

Díky moc za "normální" blog.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Marie, nejsem si moc jistý co je "normální", ale covid a Prymula pro mě fakt není téma na psaní. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 17,21
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.