Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, já bych si přisedla a sledovala, jak se ten padouch topí v rozpacích. Brečela bych až doma.:-)

Jinak, Davide, jste mě potěšil, veršů mi dnes bylo zapotřebí!

2 0
možnosti
Foto

Zdeňko, od kolegyně básnířky taková chvála potěší dvojnásob. ;-) Z toho by nevybruslil ani Ivan Hlinka. Moc Vám děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Tak určitě ... my jsme se seznámili při volejbale a podle toho jak jsem hrál, si myslela, že jsem retardovanej. Poezie trochu pomohla, ale klíčem k úspěchu byla moje ignorace její maličkosti. Točilo se kolem ní moc frajerů a já byl jinej. Jo, a taky na ní udělalo dojem, že jsem ji při tanci nevochmatával. Což bylo daný tím, že neumím tančit.:-)

2 0
možnosti
Foto

Davide, Ty kluku ušatá, už tenhle tvůj DISKUŤÁK je krátký "BEZCELER," co s celerem nemá nic společnýho. Tvá lepší polovička měla tenkrát čich jak psisko a věděla, že budeš chodit poctivě do práce, aby v rodině nebyl hladR^R^;-D;-D a nebude nutné takhle hladově čekat na sousto... Zajímavý konec týdne!!CELÉ DOMÁCNOSTI...

2 0
možnosti
Foto

Teeeeda, Davide, jestlipak si i svou ženu "utáhl" na básničku ;-)

Já tohle můžu, máš zajímavě "normální" mluvu a to mám moc ráda. R^V

A tomuhle tematu všichni rozumí. ;-D

1 0
možnosti

Davide, dobré jako vždy. Tedy mě se to líbí.

Ale že střílíš do vlastních?:-))))

1 0
možnosti
Foto

Marie, děkuji. To bylo autobiografické. Já jsem ta slečna.;-D Ba ne ... Pravda, občas střílím do vlastních řad a občas i do těch vašich.

1 0
možnosti
VN

Krásný, krásný veršování ... Ale pozor konkurence tu je......

Když i Pavla zaveršuje ... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Paní Vlasto, moc Vám děkuji za přečtení a komentář. Konkurenci vítám, my si navzájem přejeme, neboť jsme ohrožený druh.;-)

1 0
možnosti
Foto

Trápí mne trápí

ti zatracení chlapi

buď jsou jen pívo a televize

a skutek utek, když je krize

a pak ti správní, co nejsou volní

a když jsou volní, tak nejsou svolní

co už s tím asi tak nadělám

když jsem jim pro změnu volná já...

No, to byl jen takový hokus-pokus. :-/ Vaše verše jsou lepší, Davide. Nebo, co kdybychom si začali tykat? Souhlas? :-):-)R^R^

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc Ti děkuji a rád přijímám. To není hokus pokus, ale legitimní báseň. Kdyby jsme byli mladší, mohli bychom proti sobě rapovat na nějaké stagi. ;-D I když já tak rychle jako ty netvořím.

1 0
možnosti
Foto

Ráda jsem si vás přečetla;-)R^

4 0
možnosti
Foto

Paní Jitko, já jsem rád, že jste ráda. Moc děkuji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 17,21
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.