Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I75v89a 23M11a98r51k12o67v72á

18. 9. 2020 19:21

R^Hele Davide, normálně seber ten svůj blog, zajdi za šéfem, ukaž mu ho (blog), a řekni: Tak šéfe, na kolik si ceníte takovouhle propagaci přátelského prostředí vaší firmy?!;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj babičko Ivčo, ;-) já myslím, že by to ocenil 7 vypovědí. I když kdo ví ... ono se před lety vyměnilo vedení a nějak už mě nevyhazují.:-P

0 0
možnosti

Jj, k nám před pár lety přišel zlepšovák. Museli jsme vypisovat hodinově, co přesně a kde jsme dělali. Podezření, že to stejně nikdo nečte, se potvrdilo. Celý týden jsem zapisoval stylem: 7.00-7.30 pití kávy, snídaně. 7.30-9.00 spánek na rozvodně. 9.00-12.00 předstírání činnosti. 12.00 odchod naproti k Ortům, pití piva.

A bylo ticho po pěšině, nikoho to nezaujalo, ačkoliv tyto výkazy schvalovali 3 lidé za sebou.

1 0
možnosti
Foto

Pane Milane, děkuji za vtipný komentář. My do těch výkazů, které měli procházet kontrolní analýzou, též psali totální nesmysly a nic se nedělo. Tak jsme je přestali psát úplně a přišlo se na to až za půl roku.;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Pavle, někteří vědí;-) a poznali se. Ale samozřejmě měním jména, pohlaví, občas do jedné osoby spojím dva "charaktery" atd. Slavní budou až o nich vznikne TV seriál.;-D Díky za přízeň.

1 0
možnosti
Foto

To by mě stejně zajímalo, jestlipak kolegové vědí o tom, že jsou díky jistému blogovému seriálu tak trochu slavní... :)

1 0
možnosti
Foto

Vyplňování kolonek vymyslel nějaký .....gor, který se určitě nikdy ani náznakem neusmál. To jsou samé výkazy, zákazy, příkazy, úkazy...

Ze mě zaměstnanec měsíce nikdy nebude, ale nijak mne to netrápí...

Zato jsem si ráda početla, jak to chodí v jiné rachotě. Přeji hezký víkend, Davide.:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, k vyplňování zbytečných formulářů, které nikdy nikdo nečte, se ještě vrátím v jedné z dalších kapitol. Též přeji pěkný víkend a nějakou tu invenci k dalšímu psaní. :-)

1 0
možnosti
Foto

Davide, dobrá parta a dobře popsané;-DR^ a zajímavej vejkend přeji celé domácnosti!!

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Horste, díky za přečtení. Víkend bude zpola pracovní a zpola sportovní. Myslím, že psát na kterou část z toho se těším je zbytečné. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Je, ahoj blogere. Začíná podzim a tak se objevují poprazdninovi autoři, to je fajn.R^

Maji tam v té práci veselo ;-D

Pěkné čtení ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj TOP blogerko, ;-D já se víc věnoval dětem (nejen vlastním) a jejich tréninku než psaní.

1 0
možnosti

Á první cenu za výrok měsíce..."a údajně se jednou usmála" vyhrává...David :-))

No jasně, že bezva čtení. Díkes!

2 0
možnosti
Foto

Přesně, ta věta mě rozsekala ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 180
  • Celková karma 16,54
  • Průměrná čtenost 656x
Magnet na průsery, trapasy a zranění. Opačným pólem svojí osobnosti odpuzuji prachy a úspěch. Píšu prózu, texty a básně.